سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 100 خرداد 5 :: 3:32 عصر ::  نویسنده : حامد

دنباله طولانی جستجو، فضای بی حد و حصر کلمات کلیدی کم حجم (و اغلب کم رقابت) است.

از نظر تاکتیکی، لانگ تیل به جای تمرکز بر روی مجموعه کوچکی از کلمات کلیدی با حجم بالا، برای تعداد زیادی کلمات کلیدی با حجم کم رقابت می کند.

سئو طولانی دم ما را ترغیب می کند که از بیهودگی دست برداریم ، زیرا کلمات کلیدی با اصطلاح "بیهوده" اغلب از دسترس خارج می شوند یا در بهترین حالت، حساب های بانکی ما را خالی می کنند.

کلمات کلیدی با حجم کم ممکن است از نظر ظاهری جذابیت کمتری داشته باشند، اما با شروع رقابت بر روی صدها یا هزاران کلمه کلیدی، آنها نمایانگر ترافیک بیشتر و در نهایت فروش بیشتری نسبت به چند کلمه کلیدی بیهوده هستند.

کلمات کلیدی دم بلند چیست؟ Long Tail

به قول متخصصان سئو قدیمی، "این بستگی دارد." به طور معمول ، کلمات کلیدی دم بلند عبارات کم حرف و چند کلمه ای هستند، اما دم طولانی نسبت به نقطه شروع شماست.

از نظر تاریخی، هر قطعه دم بلند مسابقه کمتری تصور می شد، اما با تغییر درک افراد از مزایای هدف قرار دادن عبارات خاص با هدف روشن (به ویژه قصد تجاری) ، این تغییر می کند.

هدف قرار دادن "ابزارک" نه تنها گران است ، بلکه هدف جستجوگر مبهم است.

هدف قرار دادن "خرید ابزارک های آبی" هدف را محدود می کند و لیزر Acme Widget LOL  را از کجا بخرید شما را بر روی مخاطب هدف متمرکز می کند.

همانطور که جستجوگران و جستجوگرها با جستجوی زبان طبیعی سازگار می شوند ، کلمات کلیدی "دم بلند" قبلاً ممکن است حجم بالاتر و رقابت بیشتری پیدا کنند.

گوگل به ما گفته است که 15? جستجوهایی که هر روز مشاهده می کنند جدید است.

چه طور ممکنه؟ آیا ما این همه کلمه جدید ایجاد می کنیم؟

می توانم آن را در یک داستان بسیار کوتاه برای شما توضیح دهم. روز دیگر، دختر 10 ساله (نیمه تایوانی) من به یاد نمی آورد که چه علامت زودیاک چینی دارد ، بنابراین از Google Home پرسید:

سلام، گوگل، حیوانات تقویم سال جدید چینی برای سال 2010 چیست؟

به راحتی می توان از جنبه لوازم صوتی آویز شد، اما چه به آینده لوازم صوتی اعتقاد داشته باشید یا نه ، واقعیت این است که جستجوی صوتی به طور کلی نیاز به جستجوی زبان طبیعی را ایجاد کرده است،

جستجوی صوتی با بازاریابی صوتی متفاوت است. اشتباه نگیرید.

و هر چه گوگل بهتر می شود با استفاده از زبان طبیعی، ما بیشتر به استفاده از آن روی می آوریم (این حالت پیش فرض ماست).

 این امر خصوصاً در کودکانی مشهود است که هرگز مجبور نبودند یاد بگیرند که جستجوهای خود را برای یافتن الگوریتم های قدیمی از بین ببرند.

 

چگونه می توان امیدوار بود که عبارات کلیدی را که در حین صحبت به معنای واقعی کلمه در حال تکامل هستند، هدف قرار دهیم؟

خوشبختانه NLP هر دو روش را کاهش می دهد. همانطور که گوگل زمینه را بهتر می فهمد ، الگوریتم تشخیص می دهد که بسیاری از تغییرات عبارت یا سوال مشابه اساساً یکسان هستند....

در دهه گذشته، دم طولانی منفجر شده و سپس منفجر شده است (از بسیاری جهات ، به دلیل همان نیروها)، و با این حال به نوعی ما در جهان کلمات کلیدی بسیار متفاوت قرار گرفته ایم.

اخبار کالاهای این پست (امیدوارم) این باشد که برای هدف قرار دادن Long Tail جستجو مجبور نیستیم خودمان را تا سر حد مرگ کار کنیم.

 برای رتبه بندی 10 هزار نوع عبارت، 10 هزار قطعه محتوا لازم نیست و گوگل و بازدیدکنندگان ما ترجیح می دهند ما آن محتوا را بیرون نکشیم.

دنباله طولانی جدید و جدید NLP در جستجوگرها ما را ملزم می کند تا درک کنیم که چگونه کلمات کلیدی ما در فضای معنایی جای می گیرند، روابط آنها را ترسیم می کنند و مفاهیم اصلی را پوشش می دهند.

در حالی که ابزارهای ما برای پاسخگویی به این چالش ناگزیر بهبود می یابند (و من به طور مستقیم در Moz درگیر چنین پروژه هایی هستم) ، در حال حاضر شهود انسانی ما می تواند تا حد زیادی پیشرفت کند.

SERPs خود را با پشتکار مطالعه کنید ، و می توانید الگوهایی را پیدا کنید که دم طولانی از کلمات کلیدی خود را به یک توراک بزرگ تبدیل کنید.




موضوع مطلب :