سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 100 خرداد 24 :: 7:45 عصر ::  نویسنده : حامد

این دانش صنعت رایج است که  PPC می تواند بر نتایج آلی ما تأثیر بگذارد. اما دقیقاً چه تاثیری دارد و چگونه کار می کند؟ امروز روش های تأثیرگذاری تبلیغات پولی بر نتایج ارگانیک را پوشش می دهد - و این یک روش بسیار مهم نیست.

بنابراین بسیاری از شما احتمالاً تئوری های توطئه را در اینجا دیده اید: "اوه ، ما شروع به صرف هزینه های زیادی برای Goolge AdWords کردیم و سپس نتایج ارگانیک ما افزایش یافت.

" یا "سلام ، ما هزینه های زیادی با Google داریم ، اما رقبای ما حتی بیشتر هم هزینه می کنند. به همین دلیل است که آنها در نتایج آلی رتبه بهتری دارند.

" هیچ کدام آنها درست نیست. بنابراین یک دسته محافظ در محل وجود دارد. آنها یک دیوار واقعی در گوگل بین طرف پرداخت شده و طرف ارگانیک دارند.

افراد ارگانیک ، مهندسان، مدیران محصولات ، مدیران برنامه ، همه افرادی که در این نتایج رتبه بندی ارگانیک در تیم کیفیت جستجو کار می کنند ، کاملاً اجازه نمی دهند که میزان پرداخت مستقیماً بر نحوه رتبه بندی یا رتبه بندی سایت یا صفحه در نتایج ارگانیک.

با این حال:

اما بسیاری از موارد غیرمستقیم که گوگل به طور کامل کنترل نمی کند باعث تقاطع پرداختی و ارگانیک می شود و این همان چیزی است که امروز می خواهم در مورد آن صحبت کنم و روشن کنم.

·        جستجوگرانی که آگهی می بینند ممکن است روی لیست ارگانیک کلیک کنند.

جستجوگرانی که آگهی می بینند - و ما مطالعاتی در این باره مشاهده کرده ایم ، از جمله یکی از موارد قابل توجه Google از سالها پیش - ممکن است بیشتر روی لیست ارگانیک کلیک کنند ، یا اگر یک لیست ارگانیک با رده بالا برای همان تبلیغ برای کلیک کردن بر روی آن تبلیغ.

 به عنوان مثال ، فرض کنید من تورهای نهنگ سیاتل را اجرا می کنم ، و در حالی که در شهر هستم به دنبال تماشای نهنگ می گردم.

من یک تبلیغ برای Seattle Whale Tours می بینم ، و سپس یک نتیجه ارگانیک را می بینم. ممکن است اینگونه باشد ، بیایید بگوییم که نرخ کلیک طبیعی من ، اگر فقط آگهی وجود داشته باشد ، یک بوده و نرخ کلیک طبیعی من اگر فقط لیست ارگانیک را یکی ببینم.

 

بیایید این معادله را تصور کنیم: 1 به علاوه 1 در واقع چیزی مانند 2.2 برابر خواهد شد. کمی بالاتر خواهد رفت ، زیرا با دیدن این دو با هم شما را مغرضانه می کند ، جستجوگران تعصب به طور کلی بیشتر از اینکه مستقل از یکدیگر باشند ، روی این موارد کلیک می کنند.

به همین دلیل بسیاری از افراد در تبلیغات برند خود پیشنهاد می دهند.

حالا ممکن است بگویید ، "خوشبختانه ، این یک روش واقعا گران قیمت است که می توان در برخی موارد 0.2 یا حتی پایین تر از آن را" من با شما موافقم. من همیشه تأیید نمی کنم ، و من بسیاری از افراد جستجوگر و افراد جستجوگر پولی را می شناسم که همیشه پیشنهادات خود را با شرایط مارک تأیید نمی کنند ، اما این می تواند موثر باشد.

·        جستجویانی که قبلاً از طریق تبلیغات در معرض یک سایت / مارک قرار گرفته اند ، احتمالاً روی کلیک> تعامل> تبدیل کلیک کنند.

جستجویانی که قبلاً از طریق جستجوی پرداخت شده در معرض یک مارک خاص قرار گرفته اند ، ممکن است در آینده روی محتوای ارگانیک کلیک کرده و از آن استفاده کنند.

به یاد داشته باشید ، یک نرخ کلیک بالاتر ، یک میزان تعامل بیشتر می تواند منجر به یک رتبه بالاتر شود. بنابراین اگر می بینید که بسیاری از افراد در گذشته جستجو کرده اند ، آنها بر روی یک تبلیغ پولی کلیک کرده اند ، و سپس در نتایج ارگانیک همان رتبه بندی مارک را مشاهده می کنند ، احتمال دارد که تمایل بیشتری برای کلیک روی آن داشته باشند ، بیشتر تمایل دارند برای تعامل با آن ، در واقع تمایل بیشتری برای تبدیل در آن صفحه دارد ، به طور کلی بر روی آن دکمه خرید کلیک می کنید زیرا ارتباط برند قوی تر است.

اگر اولین بار است که نام تجاری جدید ، یک شرکت جدید ، یک وب سایت جدید را می شنوید ، کمتر کلیک می کنید ، کمتر درگیر می شوید ، کمتر خرید می کنید ، به همین دلیل برخی از قرار گرفتن در معرض پرداخت قبل از قرار گرفتن در معرض مواد آلی می تواند خوب باشد ، حتی برای قرار گرفتن در معرض آلی.

 

·        نتایج پرداخت شده ، به ویژه در سوالات خاص ، به شدت بر نرخ کلیک آلی تأثیر می گذارد.

در سراسر صفحه ، آنچه ما مشاهده کرده ایم این است که جستجوهای پولی به طور متوسط ??در کل Google بین 2 تا 3 درصد از کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهد ، از کل جستجوها منجر به یک کلیک پولی می شود. ارگانیک ، چیزی در حدود 47? تا 57? از کل جستجوها منجر به کلیک ارگانیک می شود.

اما به یاد داشته باشید بسیاری از جستجوها وجود دارد که هیچ کلیک پولی وجود ندارد و بسیاری از جستجوها وجود دارد که با پرداخت تعداد زیادی بازدیدکننده مواجه می شوند.

اگر هنوز آن را مشاهده نکرده اید ، هفته گذشته یک پست وبلاگی از Moz ، از طرف افراد در Wayfair بود ، و آنها در مورد چگونگی تغییر باور نکردنی میزان کلیک SERP به دلیل ظاهر تبلیغات صحبت کردند.

 

بنابراین ، به عنوان مثال ، من برای روشنایی میز غذاخوری جستجو می کنم ، و شما می توانید در تلفن همراه خود یا روی دسک تاپ ببینید که Google چگونه این تبلیغات تصویری غنی را دارد و شما می توانید انواع مختلف را انتخاب کنید.

من می خواهم همه روشنایی ها را ببینم. من می خواهم نور سیاه را ببینم. می خواهم نور کروم را ببینم. پس از آن تبلیغاتی در زیر آن وجود دارد ، تبلیغات متنی معمولی پرداخت شده و پس از آن ، در اینجا ، نتایج آلی وجود دارد.

 

بنابراین این احتمالاً بین 25? تا 50? از کل کلیک های این صفحه به نتایج جستجوی پرداخت شده می انجامد ، و نرخ کلیک را به طور گسترده تعصب می کند ، به این معنی که اگر در موارد خاص پیشنهاد دهید ، ممکن است متوجه شوید که در واقع منحنی نرخ کلیک را برای کل SERP تغییر دهید و آن فرصت نرخ کلیک را برای کلمه کلیدی تغییر دهید.

 

·        کلیک های تبلیغاتی پولی ممکن است منجر به افزایش پیوندها ، ذکر نام ها ، پوشش دهی ، اشتراک گذاری و غیره شود که می تواند رتبه بندی ارگانیک را افزایش دهد.

بنابراین کلیک های تبلیغاتی پولی ممکن است منجر به موارد دیگری شود. اگر کسی روی تبلیغات پولی کلیک کند ، ممکن است به آن سایت برسد و سپس تصمیم بگیرد که به آن پیوند دهد ، نام تجاری را در جای دیگری ذکر کند ، برای ارائه پوشش رسانه ای یا پوشش رسانه های اجتماعی ، به نوعی اشتراک گذاری را انجام دهد. همه این موارد می توانند - برخی از آنها به طور مستقیم ، برخی از آنها به طور غیرمستقیم - باعث افزایش رتبه می شوند. بنابراین معمولاً هنگام افزایش تعامل ، ترافیک یک وب سایت به طور کلی ، به ویژه اگر آن وب سایت تجربه جذابی را فراهم کند که کسی ممکن است بخواهد درباره آن بنویسد ، به اشتراک بگذارد ، پوشش دهد یا به طریقی آن را تقویت کند ، این می تواند باعث افزایش رتبه بندی ها ، و ما این را گاهی اوقات می بینیم ، خصوصاً برای سوالاتی که از نظر محتوا، ارزش و سودمندی بسیار همپوشانی دارند و از نظر هدف صرفاً تجاری نیستند.

 

·        پیشنهادات مربوط به سوالات جستجو می تواند با تغییر تقاضای جستجوگر ، ایجاد انگیزه (یا بی انگیزه سازی) برای ایجاد محتوا و غیره ، بر بازار شبانه روزی اطراف آن جستجوها تأثیر بگذارد.

 

مورد آخر ، و این کمی ظریف تر است و درک آن دشوارتر است ، اما اساساً با پیشنهاد قیمت نتایج جستجوی پرداخت شده ، به نوعی بازار را تغییر می دهید. شما بر روی بازار برای چگونگی فکر کردن مردم درباره تولید محتوا در آنجا ، برای چگونگی فکر کردن درباره کسب درآمد ، و همچنین برای فکر کردن در مورد ارزش آن سوالات تأثیر می گذارید.

چند سال پیش ، هیچ کس در مناقصه و هیچ کس علاقه مند به بازار در مورد تخفیف های بیمه نبود ، زیرا این موارد مربوط به سطح تناسب اندام است. سپس دسته ای از شرکت ها ، شرکت های بیمه و شرکت های ردیابی تناسب اندام و همه این افراد دیگر وارد این دنیا شدند و سپس آنها پیشنهادات خود را آغاز کردند و نوعی زنجیره ارزش و روش کسب درآمد ایجاد کردند.

سپس رقابت بیشتری دیدید. شما شاهد ورود مارک های بیشتری به این فضا بود. مشاهده کردید شرکت های وابسته بیشتری وارد می شوند. بنابراین SERP های ارگانیک با ورود هزینه های پرداخت شده ، رقابت بیشتری پیدا می کنند و این اغلب در بازارهایی که تحت درآمد یا عدم درآمد بودند ، اتفاق می افتد و سپس از طریق تبلیغات پولی ، از طریق محصولات ، از طریق پیشنهادات ، درآمد بیشتری کسب می کنند.

 

خیلی مراقب باش. گاهی اوقات وقتی در فضایی شروع به پیشنهاد می کنید که قبلاً هیچ کس در آن مناقصه نمی کرده است ، خرید تبلیغات پولی در آن وجود ندارد ، می توانید یک رقابت جدید و جالب را به نتایج جستجو دعوت کنید که می تواند پویایی کل نحوه کار در فضای جستجوی جستجو را تغییر دهد در بخش شما

 




موضوع مطلب :


پنج شنبه 100 خرداد 13 :: 11:16 عصر ::  نویسنده : حامد

بعد از اینکه کار با سئو فنی را شروع کردید و به کشفیات خود پرداختید، یک چیز دیگر باقی مانده است: انجام یافته های خود را به مشتری ارائه دهید و در مورد مراحل بعدی به توافق برسید.

سئو تکنیکال چیست؟ (Technical seo) یکی از مراحل مهم سئو است که بصورت کاملا اختصاصی روی بهینه سازی ساختار فنی سایت تمرکز دارد.

در حقیقت ،اگر مشکلی در سئو فنی شما وجود داشته باشد ، هیچ یک از تلاشهای شما در زمینه سئو داخلی انتظاراتتان را برآورده نخواهد کرد .

سئو تکنیکال را میتوان هم در دسته آموزش پیشرفته سئو قرار داد و هم در آموزش پایه سئو ! چرا ؟ چون هم ساده است و هم سخت !! 

مسئله

مشکلی که ما در اینجا با آن روبرو هستیم چیست؟ خوب ، سناریو این است که ما یک توصیه داریم و آن را به مشتری یا رئیس ارائه می دهیم.

به حد کافی ساده است. اما هدف از این وضعیت چیست؟

من می گویم که یک هدف بسیار خاص وجود دارد و بهترین راه برای بررسی این هدف تغییر عملکرد فرد یا سازمان است.

حالا اگر اینطور نبود چه؟ می دانید ، اگر با مشتری کار می کردید و هیچ یک از اقدامات او در نتیجه آن تعامل تغییر نکرد ، چه می کنید؟ خوب ، چه فایده ای داشت؟

می دانید ، آیا آنها حتی در وهله اول باید به شما اعتماد کنند که وارد شوند و به آنها کمک کنند؟

بنابراین اگر این هدف خاصی است که ما در تلاش هستیم تا آن را محقق کنیم ، بهترین راه برای انجام آن چیست؟

بیشتر مردم برای اقناع درست می پرند. آنها می گویند ، "اگر فقط من چیزی می توانستم ، مشتری به من گوش می داد." "اگر فقط می توانستم پیش بینی را ارائه دهم."

اگر فقط من بتوانم ROIرا توجیه کنم ، برخی از تحقیقات مرموز که احتمالاً هنوز انجام نشده و حتی حتی نمی توان انجام داد.

بحث من در اینجا این است که ایده اقناع سمی است. وقتی می گویید ، "اگر فقط این را می توانستم ،" منظور شما واقعاً این است که "اگر فقط مدارک و شواهد را داشتم ، مشتری باید همانطور که می گویم عمل کند." شما هنگام گفتن این موارد سعی در کنترل مشتری دارید.

معلوم می شود که انسان ها اساساً هر کاری را که می خواهند انجام می دهند و مهم نیست که پرونده خود را به خوبی درست کنید ، اگر به دلایل شما ساخته شده باشد و نه مشتری ، آنها هنوز هم نمی خواهند کاری را که شما توصیه می کنید انجام دهند. .

بنابراین من چارچوبی را در Distilled معرفی کردم که به ما کمک می کند از این مرحله عبور کنیم ، و این همان چیزی است که من می خواهم اکنون با شما در میان بگذارم.

رویکرد

کلید این روش این است که در هر مرحله از فرآیند به مشتری اجازه می دهید تا مشکل را برای خودش حل کند. شما به آنها این فرصت را می دهید تا مسئله را از دیدگاه خود ببینند و حتی شاید راه حل خود را نیز ارائه دهند. این سه مرحله وجود دارد.

1. پیشنهاد دهید.

ابتدا مشکل را پیشنهاد می کنید.

وقتی می گویم "پیشنهاد" ، منظورم پیشنهاد راه حل نیست. منظورم این است که شما این فکر را در ذهن آنها کاشته اید که این مشکلی است که باید حل شود.

این تقریباً مانند ابتدای کار است. بنابراین شما ابتدا می گویید ، "این چیزی است که من می بینم." آینه را به سمت آنها بگیرید. مشاهداتی را انجام دهید که آنها هنوز خودشان انجام نداده اند.

2. نشان دادن

مرحله دو ، نشان دادن ، و آنچه نشان می دهد به معنای این است که به آنها اجازه می دهید از رفتار شما تقلید کنند.

شما نشان می دهید که اگر مجبور باشید با همان مشکل کنار بیایید در آن شرایط چه خواهید کرد.

بنابراین شما می گویید ، "اینجا چیزی است که اگر جای شما باشم می توانستم انجام دهم."

3. مفصل

در آخر، شما بیشتر توضیح می دهید. شما می گویید ، "به همین دلیل من فکر می کنم این یک فعالیت منطقی است."

حالا باید صادقانه بگویم در بیشتر مواقع ، طبق تجربه من ، اگر از این چارچوب استفاده می کنید ، هرگز حتی نمی توانید آن را به جزئیات بیان کنید ، زیرا مشتری مشکل را اینجا حل می کند و می توانید جلسه را خاتمه دهید.

نکته اصلی ، این است که به مشتری اجازه می دهیم مشکل را برای خودش حل کند ، به همین دلیل که خودش احساس راحتی کند.

مثال

بیایید به یک مثال نگاه کنیم ، زیرا این ، دوباره نوعی انتزاعی است. بنابراین بیایید بگوییم که شما در کنسول جستجوی Google مشاهده کرده اید.

مشتری تمام این صفحاتی را که گوگل کشف کرده است در اختیار دارد ، اما در واقع هیچ صفحه ای نباید در فهرست یا قابل فهرست شدن یا کشف باشد.

با پیشنهاد شروع کنید.

بنابراین شما با پیشنهاد شروع می کنید. "من در Search Console می بینم که Google  میلیونها صفحه را کشف کرده است"، در حالی که باید 10 هزار باشد. "این از ناوبری وجهی شماست."

اکنون توجه کنید هیچ قضاوتی وجود ندارد. هیچ اشاره ای به آنچه باید در این مورد انجام شود یا حتی شدت مشکل وجود ندارد. شما فقط اعداد را ارائه می دهید.

اکنون ما به نوعی در یک نقطه عطف قرار گرفته ایم. شاید مشتری این حرف را بشنود و آنها نوعی سیلی به سرشان بزنند و آنها بگویند: "البته. می دانید ، من قبلاً چنین مشکلی را ندیده بودم.

اما آنچه که من فکر می کنم باید در این مورد انجام دهیم این است." شما به نوعی توافق می کنید و مشکل حل می شود و جلسه تمام می شود و آن ساعت را به روز خود برمی گردانید.

اما شاید آنها به نوعی سوالاتی در مورد معنی این مسئله ، معنی این مسئله داشته باشند و آنها می خواهند راه حل شما را بشنوند.

آنچه را انجام می دهید نشان دهید.

خوب ، اکنون وقت آن است که نشان دهیم در صورت ارائه این واقعیت چه کاری انجام می دهید.

شما می گویید ، "این با اضافه کردن nodollow به پیوندها به آن محتوای وجهی رفع می شود."

شاید آنها ببینند که این چگونه یک راه حل واضح برای مسئله ای است که کاملاً با پشته های فنی آنها سازگار است و دوباره شما 50 دقیقه به روز خود باز می گردید زیرا جلسه تمام شده است.

شما کار خود را انجام داده اید یا شاید آنها این کار را نکنند. شاید آنها درک نکنند که چرا این می تواند یک راه حل خوب باشد.

 

در آخر، بیشتر توضیح دهید

بنابراین سرانجام ، شما به این مرحله می رسید ، که جزئیات آن است. به همین دلیل من فکر می کنم که این ایده خوبی است.

این صفحات برای تجربه کاربر مهم هستند. شما نمی خواهید از ناوبری چهره ای در فروشگاه تجارت الکترونیکی خود خلاص شوید ، اما می خواهید برای جستجوگرها به این صفحات پیوند ندهید به دلایل ، زیرا شاید هیچ حجم جستجو برای اصطلاحات مرتبط وجود ندارد.

بنابراین برای یک محدوده هزینه خاص برای یک مورد یا موارد مشابه آن ، فقط هیچ فعالیت جستجوی مرتبطی وجود ندارد. شما هنوز به صفحات نیاز دارید.

بنابراین شما می گویید ، "این صفحات برای تجربه کاربر مهم هستند ، اما هیچ هدف جستجو را برآورده نمی کنند."

در آن مرحله ، مشتری می گوید ، "البته. شما با راه حل ایده آل روبرو شده اید ، و من می خواهم توصیه شما را دقیقاً همانطور که ??به من داده اید ، اجرا کنم."

یا نمی کنند. اگر آنها این کار را نکنند ، شما وضعیت بدتری ندارید. شما می توانید اساساً از آن جلسه خارج شوید و بگویید: "من با توصیه خود تمام تلاش خود را انجام داده ام تا مشتری را در آن سوار کنم ، اما فقط نتیجه ای نگرفت."

این احساس اینکه شما می توانید بفهمید که کار درستی انجام داده اید حداقل در تجربه من احساسی بسیار قدرتمند بوده است.

من حدود هشت سال است که مشاوره می کنم و صرفاً گذراندن این روند به من کمک می کند شب بهتر بخوابم و می دانم که واقعاً کار خود را انجام داده ام.

ما همچنین فهمیدیم که این موفقیت در مشتریان نیز بسیار بالا است. سرانجام ، خواهید فهمید که گردآوری ارائه بسیار بسیار آسان تر است ، اگر بدانید که این قالبی است که قرار است در آن ارائه دهید.

بنابراین اگر فکر می کنید کار شما ارائه مدارک به مشتری است آنها را در مورد چیزی متقاعد کنید ، در واقع شواهدی که می توانید جمع کنید پایان ندارد.

شما همیشه می توانید شواهد بیشتری جمع کنید ، و هنگامی که به آن جلسه نهایی می رسید ، می توانید بگویید ، "اوه ، به این دلیل نیست که من مشکل را از راه اشتباه دیدم یا آن را به روش اشتباه ابلاغ کردم.

بازگشت سرمایه به اندازه کافی. " هیچ ترک آن وجود دارد. آن سوراخ خرگوش فقط ادامه می دهد ، فقط ادامه می دهد. اطلاعات بیشتر و یادگیری حرفه ای سئو فنی را در صفحه آموزش سئو تکنیکال در سئو روز آکادمی دنبال کنید.

 




موضوع مطلب :


سرعت صفحه همیشه بخشی اساسی در کار جستجوگرها بوده است و هرچه شرکت های بیشتری به فعالیت های آنلاین روی می آورند ، بهینه سازی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کند.

با این حال ، این یک موضوع پیچیده است که تمایل دارد بسیار فنی باشد.

مهمترین مواردی که باید در مورد سرعت صفحه سایت خود درک کنید ، چیست و چگونه می توانید شروع به بهبود کنید؟

برای کمک به شما در پاسخ به این سوالات ، این قسمت محبوب (Whiteboard Friday که در فوریه 2019 منتشر شد) را به اشتراک می گذاریم ، جایی که بریتنی مولر آنچه را که برای شروع باید بدانید مرور می کند.

نحوه بارگیری یک صفحه وب

یک کاربر به یک مرورگر می رود ، وب سایت شما را وارد می کند و یک درخواست DNS     وجود دارد.

این موضوع به ارائه دهنده نام دامنه شما اشاره دارد ، بنابراین شاید GoDaddy ، و این به سرور شما که پرونده های شما در آن قرار دارد اشاره دارد و اینجاست که جالب می شود.

بنابراین DOM شروع به بارگیری همه HTML ، CSS و JavaScript شما می کند. اما به ندرت این مورد همه اسکریپت های مورد نیاز یا کد مورد نیاز برای ارائه یا بارگذاری یک صفحه وب را می کشد.

به طور معمول DOM برای تحقق همه موارد نیاز به درخواست منابع اضافی از سرور شما دارد و این همان جایی است که شروع به کند شدن سرعت سایت شما می کند.

امیدوارم با داشتن چنین نوعی دانش پیش زمینه بتوانیم به برخی از این مسائل کمک کنیم.

مسائلی که می توانند سرعت سایت شما را کم کنند

 

مقصرترین متهمان کدامند؟

·        اولین و مهمترین آنها تصاویر است. تصاویر بزرگ بزرگترین مقصر بارگیری آهسته صفحات وب هستند.

·        میزبانی می تواند مشکلاتی ایجاد کند.

·        پلاگین ها ، برنامه ها و ابزارک ها ، اساساً هر اسکریپت شخص ثالث نیز می تواند زمان بارگیری را کاهش دهد.

·        موضوع شما و هر پرونده بزرگ دیگری فراتر از آن می تواند سرعت را نیز کاهش دهد.

·        با هدایت مجدد ، تعداد هاپ های مورد نیاز برای رفتن به یک صفحه وب سرعت کار را کاهش می دهد.

·        سپس جاوا اسکریپت ، که در یک ثانیه وارد آن خواهیم شد.

اما همه این موارد می تواند مقصر باشد.

بنابراین ما قصد داریم برخی از منابع ، برخی از معیارها و معنی آنها را مرور کنیم و سپس برخی از راههایی که می توانید سرعت صفحه خود را امروز بهبود ببخشید چیست؟

 

ابزار و منابع سرعت صفحه


منابع اصلی که در اینجا لیست کرده ام ابزارهای Google و بینش پیشنهادی Google است. من فکر می کنم آنچه در این مورد واقعاً جالب است این است که می بینیم نگرانی آنها تا چه اندازه سرعت صفحه است و واقعاً شروع به تغییر کاربر می کنیم.

به هر حال باید به آن فکر کنیم. اما اولاً و مهمترین ، این مسئله چه تأثیری بر افرادی که به سایت شما می آیند ، دارد و سپس ثانیا ، چگونه می توانیم از مزایای دوگانه Google بهره مند شویم که Google آن را به عنوان کیفیت بالاتر درک کند؟

ما می دانیم که Google یک وب سایت را برای بارگیری در هر مکانی بین دو تا سه ثانیه پیشنهاد می کند. سریع تر ، بهتر است ، بدیهی است.

اما این نوعی از محدوده است. من همچنین به شدت پیشنهاد می کنم از این نظر یک دید رقابتی داشته باشید.

رقبای خود را در برخی از این ابزارها قرار دهید و اهداف سرعت خود را در برابر آنچه در صنعت شما رقابتی است محک بزنید.

من فکر می کنم این یک روش جالب برای پرداختن به این موضوع است.

گزارش تجربه کاربر Chrome

این معیارهای کاربر واقعی Chrome است. متأسفانه ، این فقط برای وب سایت های بزرگ و محبوب در دسترس است ، اما شما داده های بسیار خوبی از آن دریافت می کنید.

این در BiqQuery قرار دارد ، بنابراین برخی از دانش های اساسی SQL مورد نیاز است.

فانوس دریایی

Lighthouse ، یکی از موارد مورد علاقه من ، در Chrome Dev Tools در دسترس است.

اگر در یک صفحه وب هستید و بر روی گزینه Inspect Element کلیک کرده و Chrome Dev Tools را باز می کنید ، در قسمت سمت راست سمت راست و درج عبارت Audit می توانید گزارش Lighthouse را مستقیماً در مرورگر خود اجرا کنید.

چیزی که من در مورد آن دوست دارم این است که مثالهای بسیار مشخصی برای شما به ارمغان می آورد و رفع اشکال می کنید.

یک واقعیت جالب این است که بدانید این به طور خودکار در 3G سریع شبیه سازی شده مشاهده می شود و توجه آنها به کاربران تلفن همراه در 3G است.

من دوست دارم این مورد را به 3G سریع اعمال کنم ، زیرا این فانوس دریایی یک بار واقعی را انجام می دهد.

کمی بیشتر طول می کشد ، اما به نظر می رسد کمی دقیق تر است. خوب است بدانید

 

بینش سرعت صفحه


Page Speed ??Insights واقعاً جالب است.

آنها اکنون گزارش تجربه کاربر Chrome را در آن گنجانده اند.

اما اگر شما از آن سایت های بزرگ نیستید ، حتی سرعت واقعی صفحه شما را نیز اندازه گیری نخواهد کرد.

این برنامه قصد دارد نحوه پیکربندی سایت شما را بررسی کرده و طبق آن بازخورد ارائه دهد و به آن امتیاز دهد.

فقط یک چیز خوب است که باید از آن آگاه بود. هنوز ارزش خوبی را ارائه می دهد.

سرعت و عملکرد وب سایت تلفن همراه خود را آزمایش کنید.

من نمی دانم عنوان این چیست. اگر چنین کردید ، لطفاً در زیر توضیح دهید اما در testmysite.thinkwithgoogle.com واقع شده است.

این یکی واقعاً جالب است زیرا سرعت موبایل سایت شما را آزمایش می کند. اگر به پایین پیمایش کنید ، مستقیماً آن را به ROI برای تجارت یا وب سایت شما متصل می کند.

ما می بینیم که Google از معیارهای واقعی استفاده می کند و آن را به چند درصد افراد از دست می دهد زیرا سایت شما کند است.

این یک روش درخشان برای جور کردن همه ما است و برای برخی از این پیشرفتها می جنگیم.

Pingdom و GTmetrix محصولات غیر Google یا ابزارهای غیر Google هستند ، اما بسیار مفید نیز هستند.

 

معیارهای سرعت سایت


بنابراین برخی از معیارها چیست؟

اولین رنگ چیست؟

اولین رنگ اولین رنگ غیر خالی روی صفحه است. این می تواند فقط اولین تغییر پیکسل باشد. این تغییر اولیه اولین رنگ در نظر گرفته می شود.

اولین رنگ محتوایی چیست؟

اولین رنگ محتوایی زمانی است که اولین محتوا ظاهر می شود. این ممکن است بخشی از nav یا نوار جستجو یا هر چیزی باشد که باشد. این اولین رنگ پرمحتوا است.

اولین رنگ معنی دار چیست؟

اولین رنگ معنی دار زمانی است که محتوای اصلی قابل مشاهده است. وقتی به نوعی این واکنش را دریافت می کنید ، "اوه ، آره ، این همان چیزی است که من به این صفحه آمدم" ، این اولین رنگ معنی دار است.

زمان تعاملی چیست؟

زمان تعاملی زمانی است که از نظر بصری قابل استفاده و قابلیت تعامل باشد. بنابراین همه ما به یک صفحه وب رفته ایم و به نظر می رسد که این کار تمام شده است ، اما هنوز نمی توانیم کاملاً از آن استفاده کنیم.

اینجاست که این معیار ارائه می شود. بنابراین چه زمانی برای کاربر قابل استفاده است؟ باز هم توجه کنید که کاربر حتی این معیارها چقدر کاربر محور است. واقعاً واقعاً شسته و رفته.

محتوای DOM بارگیری شد.

محتوای DOM بارگذاری می شود ، این زمانی است که HTML کاملاً بارگیری و تجزیه می شود. بنابراین برخی از موارد واقعاً خوب برای مراقبت و فقط به طور کلی آگاهی از آنهاست.

 

راه های بهبود سرعت صفحه شما

 

HTTP / 2

HTTP / 2 قطعاً می تواند سرعت را افزایش دهد. تا چه اندازه ، شما مجبورید به نوعی تحقیق کنید و آزمایش کنید.

از پیش اتصال ، پیش نصب ، پیش بارگیری کنید.

برای سرعت بخشیدن به سایت ، واقعاً جالب و مهم از قبل اتصال ، پیش نصب و بارگیری مجدد را انجام دهید.

مشاهده می کنیم که Google این کار را روی SERP های خود انجام می دهد.

اگر عنصری را بازرسی کنید ، می توانید برخی از URL ها را به عنوان پیش فرض Google مشاهده کنید تا اگر بخواهید روی برخی از این نتایج کلیک کنید ، آن را برای شما سریعتر کند.

به همین ترتیب می توانید این کار را در سایت خود انجام دهید. این به بارگیری و سرعت بخشیدن به روند کمک می کند.

 

فعال کردن حافظه پنهان و استفاده از شبکه تحویل محتوا CDN

ذخیره سازی بسیار مهم است. قطعاً تحقیق خود را انجام دهید و مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده است.

همان CDN ها ، برای سرعت بخشیدن به سایت بسیار ارزشمند است ، اما می خواهید مطمئن شوید که CDN شما به درستی تنظیم شده است. چگونه از (CDN) برای سئو استفاده کنیم؟ 

فشرده سازی تصاویر

ساده ترین و احتمالاً سریع ترین راه برای سرعت بخشیدن به سایت امروز شما فقط فشرده سازی آن تصاویر است.

انجام این کار بسیار آسان است. انواع ابزارهای رایگان برای فشرده سازی در دسترس شماست.

Optimizilla یکی است. حتی می توانید از ابزارهای رایگان در رایانه ، Save for Web استفاده کنید و به درستی فشرده شوید. بهینه سازی سئو تصاویر رو مطالعه کنید.

منابع را کم کنید

همچنین می توانید منابع را کوچک کنید.

بنابراین واقعاً خوب است که از آنچه کوچک سازی ، بسته بندی و فشرده سازی انجام می دهد آگاهی داشته باشید تا بتوانید برخی از این مکالمات فنی بیشتر را با توسعه دهندگان یا هر کسی که در این سایت کار می کند انجام دهید.

 




موضوع مطلب :


جمعه 100 خرداد 7 :: 3:17 عصر ::  نویسنده : حامد

می خواستم با تجربه ای که در ذهنم ماند شروع کنم. همانطور که می گویم ، حدود 12 یا 13 سال است که این کار را به صورت حرفه ای انجام می دهم ، و وقتی شروع کردم ، مطمئناً سئو ساده تر بود ، اگر آسانتر نمی شد.

این مهمترین فاکتورهای رتبه بندی برای سال 2005 بود. و در آن زمان ، آنها به طور گسترده ای بین عواملی که ارزیابی می کنند یک صفحه برای یک اصطلاح خاص مرتبط است و کسانی که از معتبر بودن یک سایت می پرسند تقسیم شده اند.

 بسیاری از این ارتباطات ناشی از استفاده از کلمات کلیدی در یک صفحه بود ، و تعداد مراجع به سایت مورد قضاوت قرار گرفت.

بنابراین ما با انجام SEO خوب به شرکت ها کمک خواهیم کرد. ما می توانیم کلمات کلیدی را در یک صفحه قرار دهیم و یک سری پیوند ایجاد کنیم.

و من می خواهم برای شما داستانی در مورد یکی از مشتریانمان تعریف کنم.

این مربوط به همین چند سال پیش است ، اما قطعاً در ذهنم گیر کرده است. ما در حال تولید محتوای زیادی برای این مشتری بودیم.

 ما برخی صفحات واقعاً آموزنده و برخی صفحات واقعاً سرگرم کننده ایجاد کردیم که ویروسی می شوند و اینترنت را به خود اختصاص می دهند و همه اینها پیوندهای زیادی را برای آنها به همراه داشت.

و این نتیجه تلاشهای ما بود - رشد مداوم و ثابت تعداد دامنه های پیوند دهنده به آن سایت. ما تأثیر باورنکردنی برای آنها داشتیم.

و نمودار این است که چه تعداد کلمه کلیدی هنگام رتبه بندی در صفحه اول داشته اند. این فوق العاده است. آنها برای بسیاری از کلمات کلیدی رتبه بندی شده اند. و در آخر ، نمودار ترافیک ارگانیک به سایت است. حیرت آور.

اما اگر کمی نزدیکتر بنگرید ، متوجه چیزی می شوید که کمی آزار دهنده است. ما هرگز دستیابی به پیوند را متوقف نکردیم. در واقع ، بسیاری از مطالب تولید شده آنقدر همیشه سبز هستند که حتی محتوای ساخته شده در دو یا سه سال پیش نیز هر هفته پیوندهای جدیدی را جمع می کند.

 اما تعداد کلمات کلیدی که در 10 لیست برتر رتبه بندی کرده ایم بالا و بالاتر رفته و رشد آنها متوقف شده است. و جای تعجب نیست که همین روند در ترافیک جستجوی ارگانیک نیز وجود دارد.

 آنچه به نظر می رسد در اینجا اتفاق افتاده است این است که ما به اندازه کافی قوی هستیم که می توانیم با این کلمات کلیدی در صفحه اول قرار بگیریم ، تا بتوانیم در صنعت بازیگری کنیم ، اما پس از آن ، فقط ساختن پیوندهای بیشتر به سایت به رتبه بندی کلمات کلیدی بیشتر کمک نکرد و به آن کمک نکرد که ترافیک بیشتری در جستجو بدست آورد.

 

اصول سئو


به نظر می رسد تمام اصول SEO     که ما در مورد آن یاد گرفته ایم ، کلمات کلیدی و لینک ها و سئو تکنیکال هنوز هم اعمال می شوند و هنوز هم برای کمک به شما در تبدیل شدن به یک بازیگر در یک صنعت خاص لازم هستند.

اما پس از آن ، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید بر روی آنها تمرکز کنید.

 

اکنون این تکامل SEO     به عوامل جدید یک روند تسریع کننده است.

همکار من در موز ، دکتر پیت میرز اطلاعات زیادی را در این زمینه ردیابی و جمع آوری کرده است. سال گذشته ، گوگل نزدیک به 4000 پیشرفت در نتایج آنها انجام داد و این نتیجه اجرای حدود 45000 آزمایش مختلف است.

پیت همچنین در حال پیگیری میزان تغییر نتایج جستجو در هر روز است.

رنگ آبی واقعاً نتایج پایداری است. نارنجی تغییرات زیادی دارد. 

بنابراین اگر احساس می کنید رتبه بندی سایت شما بیش از هر زمان دیگری بی ثبات است ، اشتباه نمی کنید. وقتی سال 2017 را وارد بازار کردیم ، هر روز تغییرات بیشتری در نتایج نسبت به گذشته داشتیم.

اکنون روشی که الگوریتم های گوگل قبلاً به روز می شد توسط گروهی از افراد در یک اتاق تصمیم می گرفت.

در واقع ، این تعداد زیادی از افراد در این اتاق بودند. آنها تصمیم گرفتند چه عواملی را به بالا یا پایین شماره گیری کنند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

هدف گوگل: پورتال به اینترنت


اما به چه معنی است؟ منظور از به دست آوردن بهترین نتیجه چیست؟ خوب ، باید فکر کنیم که هدف واقعی گوگل چیست. آنها می خواهند پورتال شما به اینترنت باشند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


چهارشنبه 100 خرداد 5 :: 3:32 عصر ::  نویسنده : حامد

دنباله طولانی جستجو، فضای بی حد و حصر کلمات کلیدی کم حجم (و اغلب کم رقابت) است.

از نظر تاکتیکی، لانگ تیل به جای تمرکز بر روی مجموعه کوچکی از کلمات کلیدی با حجم بالا، برای تعداد زیادی کلمات کلیدی با حجم کم رقابت می کند.

سئو طولانی دم ما را ترغیب می کند که از بیهودگی دست برداریم ، زیرا کلمات کلیدی با اصطلاح "بیهوده" اغلب از دسترس خارج می شوند یا در بهترین حالت، حساب های بانکی ما را خالی می کنند.

کلمات کلیدی با حجم کم ممکن است از نظر ظاهری جذابیت کمتری داشته باشند، اما با شروع رقابت بر روی صدها یا هزاران کلمه کلیدی، آنها نمایانگر ترافیک بیشتر و در نهایت فروش بیشتری نسبت به چند کلمه کلیدی بیهوده هستند.

کلمات کلیدی دم بلند چیست؟ Long Tail

به قول متخصصان سئو قدیمی، "این بستگی دارد." به طور معمول ، کلمات کلیدی دم بلند عبارات کم حرف و چند کلمه ای هستند، اما دم طولانی نسبت به نقطه شروع شماست.

از نظر تاریخی، هر قطعه دم بلند مسابقه کمتری تصور می شد، اما با تغییر درک افراد از مزایای هدف قرار دادن عبارات خاص با هدف روشن (به ویژه قصد تجاری) ، این تغییر می کند.

هدف قرار دادن "ابزارک" نه تنها گران است ، بلکه هدف جستجوگر مبهم است.

هدف قرار دادن "خرید ابزارک های آبی" هدف را محدود می کند و لیزر Acme Widget LOL  را از کجا بخرید شما را بر روی مخاطب هدف متمرکز می کند.

همانطور که جستجوگران و جستجوگرها با جستجوی زبان طبیعی سازگار می شوند ، کلمات کلیدی "دم بلند" قبلاً ممکن است حجم بالاتر و رقابت بیشتری پیدا کنند.

گوگل به ما گفته است که 15? جستجوهایی که هر روز مشاهده می کنند جدید است.

چه طور ممکنه؟ آیا ما این همه کلمه جدید ایجاد می کنیم؟

می توانم آن را در یک داستان بسیار کوتاه برای شما توضیح دهم. روز دیگر، دختر 10 ساله (نیمه تایوانی) من به یاد نمی آورد که چه علامت زودیاک چینی دارد ، بنابراین از Google Home پرسید:

سلام، گوگل، حیوانات تقویم سال جدید چینی برای سال 2010 چیست؟

به راحتی می توان از جنبه لوازم صوتی آویز شد، اما چه به آینده لوازم صوتی اعتقاد داشته باشید یا نه ، واقعیت این است که جستجوی صوتی به طور کلی نیاز به جستجوی زبان طبیعی را ایجاد کرده است،

جستجوی صوتی با بازاریابی صوتی متفاوت است. اشتباه نگیرید.

و هر چه گوگل بهتر می شود با استفاده از زبان طبیعی، ما بیشتر به استفاده از آن روی می آوریم (این حالت پیش فرض ماست).

 این امر خصوصاً در کودکانی مشهود است که هرگز مجبور نبودند یاد بگیرند که جستجوهای خود را برای یافتن الگوریتم های قدیمی از بین ببرند.

 

چگونه می توان امیدوار بود که عبارات کلیدی را که در حین صحبت به معنای واقعی کلمه در حال تکامل هستند، هدف قرار دهیم؟

خوشبختانه NLP هر دو روش را کاهش می دهد. همانطور که گوگل زمینه را بهتر می فهمد ، الگوریتم تشخیص می دهد که بسیاری از تغییرات عبارت یا سوال مشابه اساساً یکسان هستند....

در دهه گذشته، دم طولانی منفجر شده و سپس منفجر شده است (از بسیاری جهات ، به دلیل همان نیروها)، و با این حال به نوعی ما در جهان کلمات کلیدی بسیار متفاوت قرار گرفته ایم.

اخبار کالاهای این پست (امیدوارم) این باشد که برای هدف قرار دادن Long Tail جستجو مجبور نیستیم خودمان را تا سر حد مرگ کار کنیم.

 برای رتبه بندی 10 هزار نوع عبارت، 10 هزار قطعه محتوا لازم نیست و گوگل و بازدیدکنندگان ما ترجیح می دهند ما آن محتوا را بیرون نکشیم.

دنباله طولانی جدید و جدید NLP در جستجوگرها ما را ملزم می کند تا درک کنیم که چگونه کلمات کلیدی ما در فضای معنایی جای می گیرند، روابط آنها را ترسیم می کنند و مفاهیم اصلی را پوشش می دهند.

در حالی که ابزارهای ما برای پاسخگویی به این چالش ناگزیر بهبود می یابند (و من به طور مستقیم در Moz درگیر چنین پروژه هایی هستم) ، در حال حاضر شهود انسانی ما می تواند تا حد زیادی پیشرفت کند.

SERPs خود را با پشتکار مطالعه کنید ، و می توانید الگوهایی را پیدا کنید که دم طولانی از کلمات کلیدی خود را به یک توراک بزرگ تبدیل کنید.




موضوع مطلب :


1   2   >