سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 100 خرداد 24 :: 7:45 عصر ::  نویسنده : حامد

این دانش صنعت رایج است که  PPC می تواند بر نتایج آلی ما تأثیر بگذارد. اما دقیقاً چه تاثیری دارد و چگونه کار می کند؟ امروز روش های تأثیرگذاری تبلیغات پولی بر نتایج ارگانیک را پوشش می دهد - و این یک روش بسیار مهم نیست.

بنابراین بسیاری از شما احتمالاً تئوری های توطئه را در اینجا دیده اید: "اوه ، ما شروع به صرف هزینه های زیادی برای Goolge AdWords کردیم و سپس نتایج ارگانیک ما افزایش یافت.

" یا "سلام ، ما هزینه های زیادی با Google داریم ، اما رقبای ما حتی بیشتر هم هزینه می کنند. به همین دلیل است که آنها در نتایج آلی رتبه بهتری دارند.

" هیچ کدام آنها درست نیست. بنابراین یک دسته محافظ در محل وجود دارد. آنها یک دیوار واقعی در گوگل بین طرف پرداخت شده و طرف ارگانیک دارند.

افراد ارگانیک ، مهندسان، مدیران محصولات ، مدیران برنامه ، همه افرادی که در این نتایج رتبه بندی ارگانیک در تیم کیفیت جستجو کار می کنند ، کاملاً اجازه نمی دهند که میزان پرداخت مستقیماً بر نحوه رتبه بندی یا رتبه بندی سایت یا صفحه در نتایج ارگانیک.

با این حال:

اما بسیاری از موارد غیرمستقیم که گوگل به طور کامل کنترل نمی کند باعث تقاطع پرداختی و ارگانیک می شود و این همان چیزی است که امروز می خواهم در مورد آن صحبت کنم و روشن کنم.

·        جستجوگرانی که آگهی می بینند ممکن است روی لیست ارگانیک کلیک کنند.

جستجوگرانی که آگهی می بینند - و ما مطالعاتی در این باره مشاهده کرده ایم ، از جمله یکی از موارد قابل توجه Google از سالها پیش - ممکن است بیشتر روی لیست ارگانیک کلیک کنند ، یا اگر یک لیست ارگانیک با رده بالا برای همان تبلیغ برای کلیک کردن بر روی آن تبلیغ.

 به عنوان مثال ، فرض کنید من تورهای نهنگ سیاتل را اجرا می کنم ، و در حالی که در شهر هستم به دنبال تماشای نهنگ می گردم.

من یک تبلیغ برای Seattle Whale Tours می بینم ، و سپس یک نتیجه ارگانیک را می بینم. ممکن است اینگونه باشد ، بیایید بگوییم که نرخ کلیک طبیعی من ، اگر فقط آگهی وجود داشته باشد ، یک بوده و نرخ کلیک طبیعی من اگر فقط لیست ارگانیک را یکی ببینم.

 

بیایید این معادله را تصور کنیم: 1 به علاوه 1 در واقع چیزی مانند 2.2 برابر خواهد شد. کمی بالاتر خواهد رفت ، زیرا با دیدن این دو با هم شما را مغرضانه می کند ، جستجوگران تعصب به طور کلی بیشتر از اینکه مستقل از یکدیگر باشند ، روی این موارد کلیک می کنند.

به همین دلیل بسیاری از افراد در تبلیغات برند خود پیشنهاد می دهند.

حالا ممکن است بگویید ، "خوشبختانه ، این یک روش واقعا گران قیمت است که می توان در برخی موارد 0.2 یا حتی پایین تر از آن را" من با شما موافقم. من همیشه تأیید نمی کنم ، و من بسیاری از افراد جستجوگر و افراد جستجوگر پولی را می شناسم که همیشه پیشنهادات خود را با شرایط مارک تأیید نمی کنند ، اما این می تواند موثر باشد.

·        جستجویانی که قبلاً از طریق تبلیغات در معرض یک سایت / مارک قرار گرفته اند ، احتمالاً روی کلیک> تعامل> تبدیل کلیک کنند.

جستجویانی که قبلاً از طریق جستجوی پرداخت شده در معرض یک مارک خاص قرار گرفته اند ، ممکن است در آینده روی محتوای ارگانیک کلیک کرده و از آن استفاده کنند.

به یاد داشته باشید ، یک نرخ کلیک بالاتر ، یک میزان تعامل بیشتر می تواند منجر به یک رتبه بالاتر شود. بنابراین اگر می بینید که بسیاری از افراد در گذشته جستجو کرده اند ، آنها بر روی یک تبلیغ پولی کلیک کرده اند ، و سپس در نتایج ارگانیک همان رتبه بندی مارک را مشاهده می کنند ، احتمال دارد که تمایل بیشتری برای کلیک روی آن داشته باشند ، بیشتر تمایل دارند برای تعامل با آن ، در واقع تمایل بیشتری برای تبدیل در آن صفحه دارد ، به طور کلی بر روی آن دکمه خرید کلیک می کنید زیرا ارتباط برند قوی تر است.

اگر اولین بار است که نام تجاری جدید ، یک شرکت جدید ، یک وب سایت جدید را می شنوید ، کمتر کلیک می کنید ، کمتر درگیر می شوید ، کمتر خرید می کنید ، به همین دلیل برخی از قرار گرفتن در معرض پرداخت قبل از قرار گرفتن در معرض مواد آلی می تواند خوب باشد ، حتی برای قرار گرفتن در معرض آلی.

 

·        نتایج پرداخت شده ، به ویژه در سوالات خاص ، به شدت بر نرخ کلیک آلی تأثیر می گذارد.

در سراسر صفحه ، آنچه ما مشاهده کرده ایم این است که جستجوهای پولی به طور متوسط ??در کل Google بین 2 تا 3 درصد از کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهد ، از کل جستجوها منجر به یک کلیک پولی می شود. ارگانیک ، چیزی در حدود 47? تا 57? از کل جستجوها منجر به کلیک ارگانیک می شود.

اما به یاد داشته باشید بسیاری از جستجوها وجود دارد که هیچ کلیک پولی وجود ندارد و بسیاری از جستجوها وجود دارد که با پرداخت تعداد زیادی بازدیدکننده مواجه می شوند.

اگر هنوز آن را مشاهده نکرده اید ، هفته گذشته یک پست وبلاگی از Moz ، از طرف افراد در Wayfair بود ، و آنها در مورد چگونگی تغییر باور نکردنی میزان کلیک SERP به دلیل ظاهر تبلیغات صحبت کردند.

 

بنابراین ، به عنوان مثال ، من برای روشنایی میز غذاخوری جستجو می کنم ، و شما می توانید در تلفن همراه خود یا روی دسک تاپ ببینید که Google چگونه این تبلیغات تصویری غنی را دارد و شما می توانید انواع مختلف را انتخاب کنید.

من می خواهم همه روشنایی ها را ببینم. من می خواهم نور سیاه را ببینم. می خواهم نور کروم را ببینم. پس از آن تبلیغاتی در زیر آن وجود دارد ، تبلیغات متنی معمولی پرداخت شده و پس از آن ، در اینجا ، نتایج آلی وجود دارد.

 

بنابراین این احتمالاً بین 25? تا 50? از کل کلیک های این صفحه به نتایج جستجوی پرداخت شده می انجامد ، و نرخ کلیک را به طور گسترده تعصب می کند ، به این معنی که اگر در موارد خاص پیشنهاد دهید ، ممکن است متوجه شوید که در واقع منحنی نرخ کلیک را برای کل SERP تغییر دهید و آن فرصت نرخ کلیک را برای کلمه کلیدی تغییر دهید.

 

·        کلیک های تبلیغاتی پولی ممکن است منجر به افزایش پیوندها ، ذکر نام ها ، پوشش دهی ، اشتراک گذاری و غیره شود که می تواند رتبه بندی ارگانیک را افزایش دهد.

بنابراین کلیک های تبلیغاتی پولی ممکن است منجر به موارد دیگری شود. اگر کسی روی تبلیغات پولی کلیک کند ، ممکن است به آن سایت برسد و سپس تصمیم بگیرد که به آن پیوند دهد ، نام تجاری را در جای دیگری ذکر کند ، برای ارائه پوشش رسانه ای یا پوشش رسانه های اجتماعی ، به نوعی اشتراک گذاری را انجام دهد. همه این موارد می توانند - برخی از آنها به طور مستقیم ، برخی از آنها به طور غیرمستقیم - باعث افزایش رتبه می شوند. بنابراین معمولاً هنگام افزایش تعامل ، ترافیک یک وب سایت به طور کلی ، به ویژه اگر آن وب سایت تجربه جذابی را فراهم کند که کسی ممکن است بخواهد درباره آن بنویسد ، به اشتراک بگذارد ، پوشش دهد یا به طریقی آن را تقویت کند ، این می تواند باعث افزایش رتبه بندی ها ، و ما این را گاهی اوقات می بینیم ، خصوصاً برای سوالاتی که از نظر محتوا، ارزش و سودمندی بسیار همپوشانی دارند و از نظر هدف صرفاً تجاری نیستند.

 

·        پیشنهادات مربوط به سوالات جستجو می تواند با تغییر تقاضای جستجوگر ، ایجاد انگیزه (یا بی انگیزه سازی) برای ایجاد محتوا و غیره ، بر بازار شبانه روزی اطراف آن جستجوها تأثیر بگذارد.

 

مورد آخر ، و این کمی ظریف تر است و درک آن دشوارتر است ، اما اساساً با پیشنهاد قیمت نتایج جستجوی پرداخت شده ، به نوعی بازار را تغییر می دهید. شما بر روی بازار برای چگونگی فکر کردن مردم درباره تولید محتوا در آنجا ، برای چگونگی فکر کردن درباره کسب درآمد ، و همچنین برای فکر کردن در مورد ارزش آن سوالات تأثیر می گذارید.

چند سال پیش ، هیچ کس در مناقصه و هیچ کس علاقه مند به بازار در مورد تخفیف های بیمه نبود ، زیرا این موارد مربوط به سطح تناسب اندام است. سپس دسته ای از شرکت ها ، شرکت های بیمه و شرکت های ردیابی تناسب اندام و همه این افراد دیگر وارد این دنیا شدند و سپس آنها پیشنهادات خود را آغاز کردند و نوعی زنجیره ارزش و روش کسب درآمد ایجاد کردند.

سپس رقابت بیشتری دیدید. شما شاهد ورود مارک های بیشتری به این فضا بود. مشاهده کردید شرکت های وابسته بیشتری وارد می شوند. بنابراین SERP های ارگانیک با ورود هزینه های پرداخت شده ، رقابت بیشتری پیدا می کنند و این اغلب در بازارهایی که تحت درآمد یا عدم درآمد بودند ، اتفاق می افتد و سپس از طریق تبلیغات پولی ، از طریق محصولات ، از طریق پیشنهادات ، درآمد بیشتری کسب می کنند.

 

خیلی مراقب باش. گاهی اوقات وقتی در فضایی شروع به پیشنهاد می کنید که قبلاً هیچ کس در آن مناقصه نمی کرده است ، خرید تبلیغات پولی در آن وجود ندارد ، می توانید یک رقابت جدید و جالب را به نتایج جستجو دعوت کنید که می تواند پویایی کل نحوه کار در فضای جستجوی جستجو را تغییر دهد در بخش شما

 




موضوع مطلب :