سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 100 تیر 28 :: 10:7 عصر ::  نویسنده : حامد

جدا از پتانسیل رتبه بندی ، باید بدانید آن لینک چه ارزشی برای سایت شما به همراه خواهد داشت؟ آیا ترافیک بالقوه است؟ آیا ربط است؟ آیا اقتدار است؟ فقط کافی است گزینه های خود را بسنجید و تعیین کنید که واقعاً برای سایت شما چه ارزشی دارد.

دوم لیست های محلی هنوز خیلی خوب عمل می کنند. این استنادات مربوط به مشاغل محلی در مجموعه ای از سیستم عامل های مختلف وجود دارد و خدماتی مانند Moz Local     یا Yext     می توانند کمی سریعتر شما را فعال کنند. آنها تمایل دارند به گوگل نشان دهند که این کسب و کار واقعاً در محلی که می گوید قرار دارد. این اطلاعات دارای کسب و کار سازگار است.

 نام ، آدرس ، شماره تلفن ، شما آن را نامگذاری می کنید. اما موضوعی که در مورد آن اغلب معمولاً صحبت نمی شود این است که برخی از این لیست های محلی هرگز توسط Google     فهرست نمی شوند. اگر به آن فکر کنید ، Yellowpages.com احتمالاً روزانه هزاران لیست جدید را جمع می کند. چرا Google می خواهد همه این موارد را فهرست بندی کند؟

 

بنابراین اگر در حال انجام لیست های مشاغل هستید ، کاری قدیمی که سئوکاران محلی برای مدتی انجام می دهند ایجاد صفحه ای در سایت شما است که می گوید کجا می توانید ما را به صورت آنلاین پیدا کنید. برای کمک به Google در فهرست بندی شده به آن لیست های محلی پیوند دهید و به نوعی این اثر بومرنگ مانند را در سایت شما دارد. بنابراین امیدوارم که کمک کند. اگر این گیج کننده است ، می توانم در زیر توضیح دهم. فقط می خواستم آن را اضافه کنم زیرا به نظر من مهم است.

 

·        نام تجاری بدون پیوند ذکر شده است. یکی از ساده ترین راه های دریافت لینک این است که بدانید چه کسی نام تجاری یا شرکت شما را ذکر می کند و به آن پیوند نمی دهد. بیایید بگوییم این مقاله در مورد جذابیت شرکت های سئو منتشر کرده است و آنها از seorooz نام می برند و به ما پیوند ندارند. این یک راه آسان برای رسیدن به این جمله و گفتن است ، "سلام ، آیا شما با افزودن پیوند مخالف هستید؟ واقعاً مفید خواهد بود."

 

·        بازیابی پیوندهای خراب نیز یک روش واقعاً عالی برای به دست آوردن برخی از پیوندهای خود در مدت زمان کوتاه و بدون هیچ زحمتی است. این یعنی چی؟ این بدان معنی است که شما پیوندی از سایتی داشتید که اکنون صفحه شما در حال حاضر 404s است. بنابراین آنها افراد را برای یک صفحه خاص به سایت شما می فرستادند که شما از آن زمان به بعد آن را حذف کرده اید یا آن را به روز کرده اید. هر آنچه که ممکن است باشد، می خواهید مطمئن شوید که این پیوند خراب را در سایت خود 301 قرار داده اید تا این امر باعث شود مقامات به جای دیگری هدایت شوند. به هر حال قطعاً یک کار عالی است.

 

·        خبرنگاران از طریق این سرویس ایمیل هر گونه سوال یا اطلاعاتی را که به دنبال مقاله هستند به شما اطلاع می دهند. بنابراین نه تنها روابط عمومی عمومی خوبی است ، بلکه فرصتی عالی برای دریافت پیوند برای شما محسوب می شود. من دوست دارم به هر حال فکر کنم پیوند بیلدینگ واقعا خوب باشد. مثل روابط عمومی دیجیتال است. بنابراین این فقط آن را به سطح بعدی می برد.

 

·        ششم فقط عالی باش آرام باش. چیزهای عالی را حمایت کنید من تضمین می کنم هرکسی از شما تماشا می کند دارای خیریه محلی باورنکردنی یا سازمانهای غیرانتفاعی شگفت انگیزی در فضای شما است که می تواند از حمایت مالی ، هرچند بزرگ یا کوچک استفاده کند. اما این به شما فرصتی برای دریافت پیوند نیز می دهد. بنابراین چیزی که قطعاً باید در نظر بگیرید.

 

·        هفتم بپرسید / اطلاع رسانی کنید. سوال کردن مشکلی ندارد. اطلاع رسانی مشکلی ندارد ، مخصوصاً اگر به خوبی انجام شود. من می دانم که دسترسی به لینک سازی به طور کلی رپ بدی پیدا می کند زیرا نرخ پاسخ بسیار دردناکی پایین است. به نظر من به طور متوسط ??حدود 4 تا 7 درصد است که دردناک است. اما اگر در این مورد کمی استراتژیک باشید یا اگر با افرادی که در حال حاضر می شناسید ارتباط برقرار کنید ، می توانید این میزان را بالاتر ببرید. یک تن منابع در دسترس برای کمک به شما در انجام بهتر این کار وجود دارد ، بنابراین قطعاً این موارد را بررسی کنید. ما می توانیم به برخی از موارد زیر پیوند دهیم.

 

·        ما می شنویم که افراد زیادی در این مورد صحبت می کنند. وقتی نوبت به ایجاد لینک می رسد ، مانند این است که: "لینک سازی از بین رفته است. فقط محتوای عالی ایجاد کنید و افراد به طور طبیعی به شما پیوند می دهند. درخشان است." درخشان است ، اما من همچنین فکر می کنم که در مورد داشتن یک ترکیب سالم می توان حرفی زد. این ایده از ایجاد لینک و سپس کسب لینک وجود دارد. اما یک نقطه شیرین واقعاً عالی در وسط وجود دارد که در آن واقعاً بیشترین ضربه را به شما جلب می کند.

نباید ها

خیلی خوب. پس چه کاری نباید کرد آنچه نباید انجام شود ، دنیای لینک سازی امروز است ...

من متن لنگر خاص را نپرسید. همه این موارد بسیار ناخواسته به نظر می رسند. مرحوم اریک وارد در این باره صحبت کرد و طرفدار بزرگی برای هرگز درخواست متن لنگر بود. وی گفت: وب سایت ها باید از هر نظر مناسب باشند پیوند داده شوند. که طبیعی تر به نظر می رسد گوگل قصد دارد ارگانیک بودن آن را در نظر بگیرد و در طولانی مدت به سایت شما کمک می کند. بنابراین این بیشتر یک پیشنهاد است. این موارد دیگر قطعاً بزرگ نیستند.

دوم پیوندهایی را که از PageRank عبور می کنند خریداری یا فروش نکنید. می توانید پیوندهایی را بخرید یا بفروشید که پیگیری بدون پیگیری دارند ، که مشخص می کند این هزینه برای شما پرداخت می شود ، خواه تبلیغ باشد یا به آن اعتماد ندارید. بنابراین قطعاً به آنها نگاه می کنید و می فهمید که چگونه کار می کند.

 

·        لینک های مخفی ما قبلاً این کار را می کردیم ، پیوند مسخره سفید

روی زمینه سفید آنها کاملا مخفی بودند ، اما خزنده ها آنها را برمی داشتند. این کارو نکن این خیلی قدیمی است و دیگر کار نخواهد کرد. گوگل در درک این موارد بسیار هوشمندتر می شود.

 

·        چهارم پیوندهای دایرکتوری با کیفیت پایین. همان لینک های دایرکتوری با کیفیت پایین. ما کسانی را به یاد می آوریم که فقط بارها و لینکها و متن و یک لینک بیمه تصادفی خودکار در آنجا بود. شما می خواهید از آنها دور شوید.

 

·        پیوندهای گسترده در سایت نیز بسیار ناخواسته به نظر می رسند. در کل سایت ، چه پیوند پاورقی باشد چه پیوند ناوبری سطح بالا ، قطعاً نمی خواهید دنبال آن بروید. آنها می توانند واقعاً ناخواسته ظاهر شوند. از آن اجتناب کنید.

 

·        پیوندهایی را با متن پیوند لنگر بیش از حد بهینه شده ، به طور خاص ، می خواهید از آن اجتناب کنید. دوباره ، دقیقاً مثل هر یک از این موارد دیگر است. اسپم به نظر می رسد قرار نیست در درازمدت به شما کمک کند. باز هم ، ارزش آن به طور کلی چیست؟ بنابراین از آن اجتناب کنید.

 

·        سو Ab استفاده از پست های مهمان. قطعاً نمی خواهید این کار را انجام دهید. شما نمی خواهید فقط برای یک لینک پست مهمان کنید. با این حال ، همانطور که می دانم بسیاری دیگر در آنجا هستند ، از پست مهمان ارسال و ارائه ارزش مدافع بزرگی هستم. خواه پیوندی وجود داشته باشد یا نه ، فکر می کنم هنوز هم یک پست ارزش ارسال مهمان وجود دارد. بنابراین کلاً از شر آن خلاص نشوید ، اما قطعاً آن را برای فرصت های بالقوه ایجاد پیوند هدف قرار ندهید.

 

·        ابزارهای خودکار برای ایجاد پیوند در انواع وب سایت ها استفاده می شود. ScrapeBox یک بدنام است که می تواند لینک های نظر را در انواع وبلاگ ها ایجاد کند. شما نمی خواهید چنین کاری کنید.

 

·        طرح های پیوند ، شبکه های پیوند خصوصی و شبکه های وبلاگ خصوصی. اینجاست که واقعاً به مشکل برمی خورید. Google شما را به طور کامل جریمه یا از فهرست بندی شما خارج می کند. بسیار به نظر می رسد ، بسیار ناخواسته است ، و شما می خواهید از این کار جلوگیری کنید.

 

·        تبادل لینک. این همان مسیر تبادل لینک است ، جایی که در همان روز شما قبلاً وب سایتی را به یک تبادل لینک ارسال می کردید و تا وقتی که به آن پیوند ندهید ، آن پیوند را به شما نمی دهند. فوق العاده احمقانه این موارد دیگر کار نمی کنند ، اما فرصتهای زیادی برای شما وجود دارد که به طور طبیعی و معتبرتر پیوندهایی را به دست می آورید.

 

بنابراین امیدوارم ، این کمک می کند تا برخی از سردرگمی ها را از بین ببرد. یک سوال که دوست دارم از همه شما بپرسم این است: رد کردن یا رد نکردن؟ من مکالمات رفت و برگشتی را در هر دو طرف در این مورد شنیده ام. آیا پرونده disavow هنوز کار می کند؟ اینطور نیست؟ نظر شما چیست؟ لطفا در زیر نظرات را به من اطلاع دهید.

و در اخر اگه نیاز به خرید بک لینک دارید، می‌تونید به راحتی به سئو روز اعتماد کنید.

 

 

 

 




موضوع مطلب :