سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پنج شنبه 99 بهمن 16 :: 3:35 عصر ::  نویسنده : حامد

رپورتاژ خبری یعنی چه؟ از کجا رپورتاژ بخریم؟ تفاوت رپورتاژ خبری با رپورتاژ آگهی چیست ؟یعنی چی؟

 

چرا تبلیغات بهترین گزینه در بازاریابی اینترنتی و سئو است؟

 

شاید آن را در بسیاری از سایت های ایرانی مشاهده کرده باشید ، به محض رسیدن به صفحه اصلی وب سایت ، تعداد قابل توجهی از بنرها را مشاهده می کنید که چشمک می زنند.

هیچ فایده ای برای کاربران نخواهد داشت زیرا بیشتر کاربران به این آگهی ها بی اعتماد هستند و روی آنها کلیک نمی کنند.

رپورتاژ آگهی در صفحه اصلی سایتهای معتبری ارسال می شود که در آن کاربران عادی از تبلیغات متن خبر ندارند و برای مشاهده آخرین اخبار بر روی آن کلیک می کنند. آنها با داستان شما رفتار می کنند و تا آخر آن را می خوانند.

 

البته نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر محتوای گزارش خود را به یک تولید کننده محتوای حرفه ای ارسال کنید ،

شما می توانید نکات اساسی و آموزنده ای را با استفاده از تکنیک های متنی مختلف برای کاربران ارائه دهد و باعث می شود تا کاربران متوجه شوند که در حال یادگیری یک ترفند یا فناوری در اخبار هستند.

 

اگر میخواهید یک رپورتاژ عالی برای سایت بنویسید باید در مرحله اول اصول نوشتن رپورتاژ را بدانید !!

گام اول : بر روی لینک های با پتانسیل بالا و ارزشمند سرمایه گذاری و هدفگذاری کنید

الف) کسب رتبه ی بهتر برای یک کلیدواژه خاص.

ب)  شما تلاش می کنید تا قدرت رتبه بندی یک دامنه، یک وب سایت، یک زیر دامنه از آن وب سایت و یا یک زیر شاخه از آن وب سایت را بهبود دهید.

پ) ارسال ترافیک ارزشمند از صفحات رتبه بندی شده.

ت ) بهبود قدرت موضعی و محلی .

ه ) قصد دارید تا میزان بازدید سایت را به منظور تقویت سایت بالا ببرید و مخاطب های ارزشمندی جذب کنید.

 

 

”حضور در شبکه های اجتماعی و سایت هایی که محصولات را با ارائه دهندگانشان به نمایش می گذارند و تمامی مسیر هایی که شما را به عنوان یک گزینه به مخاطب ارائه می کنند، در این گروه قرار دارد.

این کار باعث می شود که کاربران محصولات و خدمات شما را بررسی نمایند و در صورتی که از آنها راضی باشند

بصورت خودکار تجربه استفاده از خدماتتان را با دیگران به اشتراک می گذارند و به این طریق دامنه سایتتان را قوی تر می کنند.این کار را انجام بدهید ببینید چه نتیجه شگرفی خواهید گرفت.“

 

از سئو روز رپورتاژ آگهی سفارش دهید! چرا ؟

  1. قیمت مناسبآفرین
  2. گزارشات دقیقمدرک داشتن
  3. پنل مدیریت قدرتمند
  4. صرفه جویی در وقت
  5. مشتری مداری
  6. پشتیبانی لحظه به لحظهدوست داشتن

اصول رپورتاژ نویسی چیست؟

 

یک رپورتاژ خوب دقیقا باید مانند یک مقاله خوب باشد. یعنی همانطور که سعی می کنید برای کاربر یک محتوای عالی تهیه کنید طوری که گوگل را هم راضی کنید، باید بتوانید در مقاله رپورتاژ خود هم این اصل را رعایت کنید.

در ابتدای مقاله خود کلمه کلیدی خود را به کار ببرید. چرا که در مقدمه متن است که هدف اصلی متن شرح داده می شود و گفته می شود که اساسا متن درباره چیست.

همچنین پاراگراف بندی در تگ های هدینگ نیز باید به صورت اصولی و صحیح در متن رپورتاژ به کار رود.

عکس های گنجانده شده در متن رپورتاژ نیز با کیفیت و دارای مشخصه تگ alt باشند. تگ آلت (Alt tag) تصویر چیست ? .

لینک های داخل متن رپورتاژ هم باید صورت طبیعی خود را حفظ کند. صورت طبیعی یعنی از نظر انکرتکست، مکان لینک (ابتدای، وسط یا آخر متن) و متن دور لینک مانند یک متن به نظر برسد که توسط نویسنده سایت نوشته شده است.

همچنین طبیعی است که در متن رپورتاژ لینک های دیگری به جز لینک به سایت شما وجود داشته باشد. لینک هایی به مطالب مرتبط و معتبر.

 

خرید رپورتاژ آگهی به سبکی جدید در سئو روز

 

برای اولین بار در دنیا خدمات رپورتاژ آگهی به سبکی جدید ارائه می‌شود!

همانطور که می‌دانید سئو روز با 10 سال تجربه می‌تواند اولین انتخاب شما برای ارائه خدمات به روز در حوزه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ باشد. چون تجربه و دانش کافی را برای مشتریان و کاربران خود را دارد.

کجای کار سئو روز جدید است؟

همانطور که در سئو روز توضیح دادیم (چرا از رپورتاژ آگهی نتیجه نمیگیریم؟) علل متعددی برای کسب بهترین نتیجه از رپورتاژها وجود دارد! به همین خاطر سئو روز برای اولین بار خدماتی جدید برای شما آماده کرده که به بعضی از آنها می‌پردازیم.

·         بخش سفارش محتوای سئو شده

·         سفارش خرید بازدید

·         سفارش انجام PBN

 

پس اگر میخواهید از روش تبلیغات آن هم از طریق خرید رپورتاژ آگهی خدمات بگیرید،آن هم با قیمتهای مناسب،سئو روز خواسته های شما را با تیم تمام حرفه ای خود برآورده خواهد کرد. .

 

 

 

 

 




موضوع مطلب :