سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 100 آبان 4 :: 7:44 عصر ::  نویسنده : حامد

در این مقاله ، من نحوه ایجاد و صادرات لیستی از لینک های پیوندی رقیب خود را که می توانید برای فعالیت های هدف گذاری استفاده کنید ، نشان خواهم داد.

این فرض می کند شما قبلاً تحقیق کلمات کلیدی را به پایان رسانده اید و رقبایی را شناسایی کرده اید که در نتایج جستجو برای این جستجوها رتبه خوبی دارند. از آن رقبا برای تحلیل زیر استفاده کنید.

چگونه می توان بک لینک را پیدا و بررسی کرد؟

مرحله 1: به Link Explorer بروید.

برای افراد ناآشنا ، Link Explorer جستجوگر پیوند ما در کلاس جهانی است که برای تحقیق در مورد مشخصات پیوند هر سایت در اینترنت استفاده می شود.

این کیفیت پیوندهای ورودی با استفاده از معیارهایی مانند Page Authority ، Domain Authority و Spam Score را به شما نشان می دهد.

شما می توانید با نسخه رایگان مقدار زیادی تحقیق در زمینه بک لینک انجام دهید ، اما برای لذت بردن از تمام قابلیت های آن به دسترسی کامل نیاز دارید.

با استفاده از نسخه آزمایشی 30 روزه Moz Pro می توانید این دسترسی را رایگان دریافت کنید.

مرحله 2: URL رقیب خود را وارد کنید.

من پیشنهاد می کنم سایت رقیب خود را در یک پنجره مرورگر باز کنید و سپس URL را کپی کنید.

با این کار هرگونه غلط املایی و امکان تایپ اشتباه نام دامنه کاهش می یابد. یک مثال از یک خطای معمول ، افزودن نادرست ، درصورتی که این روش برای سایت ارائه نمی شود.

مرحله 3: به برگه "لینک های ورودی" بروید.

در برگه Inbound Links تمام صفحاتی که به وب سایت رقیب شما پیوند دارند نمایش داده می شود.

به منظور شناسایی منابع پیوندهایی که ارزش سهام پیوند را ارائه می دهند ، پارامترهای بالای لیست را به صورت زیر تنظیم می کنم:

نوع پیوند - دنبال کردن ، پیوندها وضعیت - فعال. این همه پیوندهای خارجی را نشان می دهد که ارزش پیوند را به هر صفحه ای در سایت رقیب شما ارائه می دهند.

مرحله 4: صادر کردن داده های بک لینک به .csv

بیشتر گزارشات در Link Explorer به شما امکان می دهد به .csv صادر کنید. این نتایج را ذخیره کرده و سپس برای سایر رقبا تکرار کنید.

مرحله 5: کامپایل نتایج backlink .csv از همه رقبا

هنگامی که Link Explorer از 5 تا 10 رقبای برتر صادرات برگشت لینک داشت ، آنها را در یک صفحه گسترده کامپایل کنید.

مرحله 6: مرتب سازی همه بک لینک ها بر اساس Page Authority

Page Authority مقیاس 1 تا 100 است که توسط Moz توسعه داده شده و بر اساس درک ما از فاکتورهای اساسی رتبه بندی ، احتمال توانایی صفحه در یک نتیجه جستجو را تخمین می زند.

اعداد بالاتر نشان می دهد که صفحه معتبرتر است و بنابراین از احتمال رتبه بندی بالاتری برخوردار است.

صفحات Higher Page Authority همچنین ارزش پیوند بیشتری را به سایت رقیب شما ارائه می دهند.

از Page Authority به عنوان معیارهای مرتب سازی خود استفاده کنید.

مرحله 7: تمام سایت های مرتبط کننده را برای فرصت ها مرور کنید

اکنون لیست بزرگی از سایت های در حال پیوند دادن به رقبای خود برای کلمات کلیدی مورد نظر خود دارید.

از لیست پیوندهای سطح بالای صفحه پایین بروید و به دنبال سایت ها یا نویسندگانی باشید که به طور منظم نمایش داده می شوند.

برای تماس با این سایتها و شروع ایجاد رابطه از استراتژی ارتباطی ترجیحی خود استفاده کنید.




موضوع مطلب :


دوشنبه 100 مهر 19 :: 8:45 عصر ::  نویسنده : حامد

تیم Fractl روی صدها پروژه بازاریابی محتوا کار کرده است. در این مسیر ، ما داده های زیادی را از جمله در هرجایی که کمپین های مشتری ما نمایش داده شده است ، نوع پیوندهایی که هر کمپین جذب می کند و چند بار اشتراک گذاری در هر مکان ، پیگیری کرده ایم.

در حالی که ما برای ارزیابی عملکرد هر کمپین و مشتری به طور منظم به داده های خود نگاه می کنیم ، تاکنون هرگز به طور کلی همه این داده ها را تجزیه و تحلیل نکرده ایم. پس از ترکیب 31000 ذکر رسانه و 26000 پیوند ، آنچه در بر داشتیم در اینجا است.

اکثر پیوندهای دارای مقامات بالا اشتراک اجتماعی زیادی دریافت نمی کنند. لینک بیلدینگ

اکثر بازاریابان تصور می کنند که اگر آنها لینک هایی را در سایت های دارای قدرت بالا ایجاد کنند ، سهام به دست می آید. در جمعه سفید سال گذشته ، رند در مورد این روند صحبت می کند.

BuzzSumo و Moz 1 میلیون مقاله را تجزیه و تحلیل کردند و دریافتند که بیش از 75 درصد از افراد هیچ اشتراک اجتماعی ندارند. وقتی آنها به همه پیوندها - نه فقط مقالات - نگاه کردند ، این تعداد به حدود 90 درصد رسید.

ما (به اشتباه) تصور کردیم که این مورد در مورد پیوندهای با کیفیت بالا که به دست آورده ایم ، نخواهد بود. به نظر می رسد ، حتی اکثر پیوندهای ما در سایت های دارای مرجع دامنه بالا DA هیچ اشتراک اجتماعی ندارند:

52 درصد پیوندها با DA بیش از 89 سهام صفر دریافت کرده اند.

50 درصد پیوندها با DA بیش از 79 سهام صفر دریافت کردند.

54 درصد پیوندها با DA بیش از 59 سهام صفر دریافت کردند.

به طور متوسط ??، کمپین های ما 110 جایگذاری و 11000 اشتراک اجتماعی به دست می آورند ، با این وجود یک پیوند تنها حدود 63 درصد از کل سهام را تشکیل می دهد.

این بدان معنی است که اگر پیوند با عملکرد برتر را از هر کمپین حذف کنید ، متوسط ??پروژه ما فقط 4100 سهم اجتماعی به دست می آورد.

از آنجا که اکثر پیوندها سهم اجتماعی ندارند ، بازاریاب هایی که هم اهداف ایجاد پیوند و هم مشارکت اجتماعی دارند باید علاوه بر استراتژی ایجاد نمونه کارها برای پیوند متنوع ، یک استراتژی برای جلب کشش اجتماعی را نیز در نظر بگیرند.

استراتژی اجتماعی می تواند به سادگی هدف قرار دادن چند وب سایت اصلی باشد که به طور معمول سهام اجتماعی بالایی دارند.

همچنین مفید است که به حساب های شبکه های اجتماعی سایت های موردنظر نگاهی بیندازید. وقتی آنها مقاله های خود را ارسال می کنند ، چه نوع تعامل دارند؟

از بین همه سایت هایی که فعالیت های ما را پوشش می دادند ، پنج سایت زیر بالاترین میانگین اشتراک اجتماعی را برای محتوای ما داشتند. ما می دانیم که در آینده می توانیم برای تعامل اجتماعی بالا به این سایت ها وابسته باشیم.

استثنائات قانون

برخی از محتواها قطعاً می توانند مشارکت بالا و اشتراک اجتماعی را به دست آورند.

مطالعه BuzzSumo و Moz نشان داد که بهترین نوع محتوا برای جذب پیوندها و اشتراک های اجتماعی ، محتوای مورد حمایت تحقیق یا نظرات است. محتوای طولانی مدت (بیش از 1000 کلمه) همچنین تمایل به لینک بیلدینگ و اشتراک بیشتر از محتوای کوتاه دارد.

در Fractl ، عوامل مشابهی را یافته ایم - قلاب احساسی ، رتبه بندی یا مقایسه و مرجع فرهنگ پاپ - تمایل به تشویق به اشتراک گذاری اجتماعی و پیوند دادن دارند.

تعداد کمی از سایت ها همیشه به همین ترتیب به شما پیوند می دهند.

برای اطمینان از ایجاد نمونه کارها پیوندهای طبیعی ، مهم است که پیوند سایت ها به محتوای شما را دنبال کنید.

اگر ترکیبی از پیوندهای dofollow ، پیوندهای nofollow ، پیوندهای کوکیتاسیون و نام تجاری برای هر کمپین را بدست آورید ، خواهید آموخت.

ما توجه زیادی داریم که مبارزات ما انواع پیوندهایی را بدست می آورند. با نگاهی به این داده ها ، متوجه شدیم که ناشران به طور مداوم به همان روش پیوند نمی دهند.

نمودار زیر نمونه ای از ارتباط 15 سایت خبری با اقتدار بالا با فعالیت های ما را نشان می دهد. همانطور که می بینید ، سایت های کمی 100 درصد از زمان لینک dofollow داده اند.

بر این اساس ، می توانیم فرض کنیم که بسیاری از سایت های برتر استاندارد ویرایشی مشخصی را برای انواع پیوندها ندارند (اگرچه بسیاری از سایت ها فقط پیوندهای nofollow را ارائه می دهند).

در حالی که تهیه سایتی برای پوشش محتوای شما امری قابل تجلیل است ، اما هر جایگذاری منجر به پیوند dofollow نمی شود.

و فقط به این دلیل که یکبار پیوند dofollow را از یک سایت دریافت می کنید به این معنی نیست که همیشه باید انتظار داشته باشید که از آن ناشر پیوند آن نوع را داشته باشید.

ایجاد دارایی های بصری زیاد باعث اتلاف وقت در برخی از عمودی ها می شود.

در دیوارهای Fractl بحث و جدال درمورد اینکه آیا ایجاد بسیاری از دارایی های بصری به اندازه کافی بر میزان موفقیت یک کمپین تأثیر می گذارد تا زمان تولید اضافی را توجیه کند ، وجود دارد.

برای حل این بحث ، ما 1300 مکان برتر خود را بررسی کردیم تا درک کنیم ناشران چگونه دارایی های بصری کمپین های ما را پوشش می دهند (شامل تصویر ثابت و فیلم). این نمونه محدود به مقالاتی در وب سایت های دارای DA 70 یا بالاتر بود که حداقل چهار بار کار ما را پوشش می داد.

ما دریافتیم که ناشران در بخشهای مختلف از نظر پوشش دارایی بصری تمایلات واگرایی دارند. سنگین ترین تصویر عمودی سرگرمی و کمترین آن آموزش بود.

برخی از تغییرات در تعداد دارایی بر اساس تعداد دارایی های این کمپین است. اگرچه این اطلاعات ما را کج می کند ، اما اطلاعات مفیدی از این تحلیل دریافت می کنیم.

این واقعیت که ناشران برتر سرگرمی به طور متوسط ??هنگام سرمایه گذاری از نه دارایی استفاده می کردندتبلیغات خبری ما پوشش خوبی از محتوای بصری از منابع خارجی را نشان می دهد.

عمودی هایی که میانگین دارایی کمتری دارند ممکن است نسبت به محتوای خارجی احتیاط کنند یا به سادگی ترجیح دهند از چند تصویر کلیدی برای تولید مقاله استفاده کنند.

در نظر داشتن این تنظیمات عمودی ناشر هنگام تولید محتوا می تواند به تیم شما در تخصیص بهتر منابع کمک کند.

به جای اینکه برای طراحی یک مجموعه بزرگ از دارایی های بصری برای یک کمپین که می خواهید در یک سایت مالی قرار دهید ، تلاش زیادی انجام دهید ، ممکن است زمان شما بهتر صرف ایجاد یک یا دو تجسم عالی باشد.

به همین ترتیب ، اگر در ایجاد سایت های سرگرمی و بهداشتی تلاش می کنید ، در ایجاد دارایی های بصری متنوع سرمایه گذاری کنید.

تجزیه و تحلیل کل نمونه کارها پیوند ما چند چیز جدید به ما آموخت که فرضیات قبلی ما را به چالش می کشد:

سایت های دارای سطح بالای DA لزوماً تعامل اجتماعی زیادی را به خود جلب نمی کنند. فقط به این دلیل که سایتی که به شما پیوند داده شده مخاطبان زیادی دارد ، به این معنی نیست که مخاطبان محتوای شما را به اشتراک می گذارند.

اکثر سایتها به طور مداوم از همان نوع پیوندها استفاده نمی کنند. یکبار از سایت پیوند dofollow دریافت کردید؟ انتظار نداشته باشید که این یک قاعده باشد.

عمودی ناشران خاص به احتمال زیاد دارایی های بصری زیادی دارند. بسته به اینکه کدام عمودی ها را هدف قرار داده اید ، ممکن است در طراحی تصاویر بسیار زیاد وقت تلف کنید.

 




موضوع مطلب :