سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 100 شهریور 19 :: 10:49 عصر ::  نویسنده : حامد

 

ویژگی های لینک داخلی

بیایید با صحبت در مورد برخی از مواردی که در مورد پیوندهای داخلی صحیح است شروع کنیم. البته مطالب زیادی در این مورد در سئو روز منتشر شده.

پیوندهای داخلی ، وقتی آن عبارت را می گویم ، منظور من پیوندی است که در یک وب سایت وجود دارد ، بگذارید بگوییم    ABC.com در اینجا ، که به صفحه ای در همان وب سایت لینک می شود ، بنابراین در اینجا ، به صفحه دیگری در ABC لینک دهید. کام ما / A و / B را انجام خواهیم داد. این در واقع صفحه مسیرهای حمل و نقل من است. بنابراین می توانید ببینید که من از A به B با متن لنگر "مسیرهای حمل و نقل" پیوند می دهم.

ایده پیوند داخلی در واقع این است که ابتدا بازدیدکنندگان را از یک مکان به مکان دیگر سوق می دهد تا به آنها نشان دهد که برای رفتن از یک نقطه در سایت شما به یک مکان دیگر به کجا نیاز دارند. آنها فقط با پیوندهای داخلی متفاوت هستند ، در کد HTML ، شما به همان دامنه اصلی ریشه اشاره می کنید. در نسخه های اولیه اینترنت ، این همه اهمیت چندانی نداشت ، اما برای سئو کاملاً مهم است زیرا رفتار با پیوندهای خارجی بسیار متفاوت از پیوندهای داخلی است. این بدان معنا نیست که پیوندهای داخلی قدرت یا توانایی تغییر رتبه ، تغییر الگوهای خزنده و تغییر نحوه مشاهده موتور جستجو در سایت شما را ندارند. این همان چیزی است که باید درباره آن گپ بزنیم.

متن لنگر چیزی است که می تواند مورد توجه قرار گیرد. موتورهای جستجو به طور کلی اهمیت آن را به حداقل می رسانند ، اما مطمئناً چیزی است که برای پیوندهای داخلی وجود دارد.

موقعیت در صفحه در واقع کاملاً مهم است ، دقیقاً مانند لینک های خارجی. پیوندهای داخلی ، تقریباً بیشتر از این است که ناوبری و پاورقی ها به طور خاص ویژگی هایی در اطراف پیوندهای داخلی دارند که می توانند مشکل ساز شوند.

این موارد اساساً زمانی است که Google به طور خاص دستکاری در ساختار پیوند داخلی را مشاهده می کند ، به ویژه مواردی مانند اینکه شما متن لنگر را در تمام پیوندهای داخلی قرار داده اید و سعی می کنید با قرار دادن یک پیوند کوچک در پایین صفحه هر صفحه، این صفحه مسیرهای حمل و نقل را رتبه بندی کنید. تک صفحه و سپس با اشاره به اینجا سعی در بازی و دستکاری ما دارند ، آنها از این متنفر هستند. در واقع ، یک مجازات الگوریتمی برای این نوع موارد وجود دارد ، و ما می توانیم آن را بسیار مستقیم ببینیم.

 

ما در واقع تست هایی را اجرا کرده ایم که مشاهده کرده ایم این نوع پیوندهای متن دار لنگر را به پاورقی ها یا ناوبری متصل می کند و سپس با حذف آن سایت سایت ایندکس می شود ، خوب بیایید نگوییم ایندکس شود ، بیایید بگوییم رتبه بندی خوبی داشته باشیم و بعد از آن رتبه بندی ضعیف داشته باشیم شما آن را انجام دهید Google نیز خیلی سریع این پنالتی را برگرداند ، که خوب است. بنابراین اگر رتبه خوبی ندارید و مانند "اوه نه رند ، من کارهای زیادی را انجام داده ام" ، ممکن است آن را بردارم. ممکن است رتبه شما درست برگردد. عالیه.

هدف پیوند واضح است که از یک مکان به مکان دیگر اهمیت دارد.

اهمیت صفحه پیوند ، این در واقع یک صفحه بزرگ با پیوندهای داخلی است. بنابراین معمولاً چنین است که اگر صفحه ای در وب سایت شما دارای پیوندهای خارجی زیادی باشد که به آن اشاره می شود ، اقتدار پیدا می کند و توانایی تولید بیشتر کمی ، نه تقریباً به اندازه پیوندهای خارجی ، بلکه کمی بیشتر را دارد. از رتبه بندی قدرت و نفوذ با پیوند دادن به صفحات دیگر. بنابراین اگر دو صفحه در سایت خود بسیار پیوند دارید ، باید اطمینان حاصل کنید که از آن صفحه به صفحات سایت خود پیوند دهید که الف) به آن نیاز دارند و ب) در واقع برای کاربران شما مفید هستند. این سیگنال دیگری است که در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

ارتباط پیوند ، بنابراین اشاره به صفحه مسیرهای حمل و نقل من از یک صفحه در مورد انواع دیگر اطلاعات حمل و نقل ، بسیار عالی است. با اشاره به آن از صفحه غذای سگ من ، خوب ، منطقی نیست. تا زمانی که من به طور خاص در مورد مسیرهای حمل و نقل غذای سگ صحبت نکنم ، به نظر می رسد که فاقد برخی از این زمینه ها است و موتورهای جستجو نیز می توانند این مورد را انتخاب کنند.

 

اولین لینک در صفحه. بنابراین این امر بیشتر از نظر متن لنگر مهم است ، دقیقاً همانطور که برای پیوندهای خارجی اهمیت دارد. اساساً ، اگر در این مکان از چند مکان مختلف به این صفحه پیوند دهید ،  Google معمولاً حداقل در همه آزمایش های ما تاکنون ، فقط متن لنگر اول را محاسبه می کند. بنابراین اگر من شش پیوند مختلف به این داشته باشم و پیوند اول بگوید "اینجا را کلیک کنید" ، "اینجا را کلیک کنید" متن لنگرگاهی است که گوگل قصد دارد آن را اعمال کند ، نه "اینجا را کلیک کنید" و "مسیرهای حمل و نقل" و "حمل و نقل". آن پیوندهای بعدی اهمیت چندانی نخواهند داشت.

 

سپس نوع پیوند نیز مهم است. بدیهی است ، من توصیه می کنم آن را به جای تلاش برای انجام کاری فانتزی با JavaScript ، در قالب پیوند HTML نگه دارید. اگرچه گوگل می تواند از نظر فنی این موارد را دنبال کند ، اما به نظر ما می رسد که با آنها با اقتدار و رتبه بندی کاملا یکسان رفتار نمی شود. متن در تست ما کمی ، کمی بهتر از تصاویر است ، اگرچه در این مرحله آن تست چند ساله است. بنابراین شاید پیوندهای تصویر دقیقاً یکسان باشند. در هر صورت ، مطمئن شوید که چنین چیزی را دارید. به هر حال ، اگر پیوندهای تصویری را انجام می دهید ، به یاد داشته باشید که ویژگی alt آن تصویر ، همان لنگر متن آن پیوند است.

لینک های داخلی در مقابل خارجی

الف) پیوندهای خارجی معمولاً اقتدار و توانایی رتبه بندی بیشتری دارند.

این نباید تعجب آور باشد. پیوند خارجی مانند رای گیری از طرف مستقل است

کاملاً مستقل ، امیدوارم که وب سایتی در اختیار ویرایشگر وب سایت شما قرار گرفته باشد و می گوید: "این مکان خوبی برای رفتن به این نوع اطلاعات است." در سایت خود شما مانند رأی دادن به خودتان است ، بنابراین موتورها با آن رفتار یکسانی ندارند.

ب- متن لنگر پیوندهای داخلی عموماً تأثیر کمتری دارند.

بنابراین ، همانطور که اشاره کردیم ، اشاره به صفحه خود با جمله ای که می خواهم برای آن رتبه بندی کنم لزوماً چیز بدی نیست ، اما نباید این کار را به روشی دستکاری کنم. من نباید این کار را به روشی انجام دهم که به نظر بازدیدکنندگان ناخواسته یا ناامید کننده باشد، زیرا اگر بازدیدکنندگان کلیک کردن روی سایت من را متوقف کنند یا با آن درگیر شوند یا بیشتر گزاف گویی کنند ، قطعاً تأثیر رتبه بندی من خیلی سریعتر از دست دادن من خواهد بود پیوندهای معتبر و قابل استفاده و مفید برای بازدید کنندگان. علاوه بر این ، متن لنگر پیوندهای داخلی به هر حال آنقدرها قدرتمند نیستند.

ج. عدم وجود پیوندهای داخلی می تواند به طور جدی مانع از خزیدن + رتبه بندی یک صفحه شود.

با این حال ، این مورد وجود دارد که فقدان پیوندهای داخلی ، مانند یک صفحه یتیم که پیوندهای داخلی یا داخلی زیادی از بقیه وب سایت های خود ندارد ، می تواند توانایی رتبه بندی یک صفحه را با مشکل روبرو کند. بعضی اوقات اتفاق خواهد افتاد پیوندهای خارجی به یک صفحه اشاره می کنند. آن صفحه را در تجزیه و تحلیل خود و یا گزارشی در مورد پیوندهای خود از Moz یا Ahrefs یا Majestic خواهید دید و سپس ادامه خواهید داد: "وای عزیزم ، من از هر جای سایت دیگر به آن صفحه پیوند نمی دهم. " این ایده بدی است این کارو نکن این قطعاً مسئله ساز است.

د.هنوز اتفاق افتاده است ، اتفاقاً ، به طور کلی ، صفحاتی که پیوندهای بیشتری روی آنها دارند مقدار پیوند کمتری برای هر پیوند ارسال می کنند.

بنابراین ، اساساً فرمول اصلی PageRank را از گوگل به خاطر می آورید. این اساساً می گفت ، "اوه ، خوب ، اگر پنج پیوند وجود دارد ، یک پنجم توان PageRank را برای هر یک از آنها بفرستید و اگر چهار پیوند وجود دارد ، یک چهارم را ارسال کنید." بدیهی است که یک چهارم بزرگتر از یک پنجم است. بنابراین برداشتن آن پیوند پنجم می تواند بدین معنی باشد که هر یک از چهار صفحه ای که شما پیوند داده اید ، کمی قدرت و رتبه بندی بیشتری را در الگوریتم اصلی PageRank کسب کنید.

ببینید، PageRank  در این مرحله بسیار قدیمی است ، اما حداقل نظریه های موجود در آن کاملاً از بین نرفته است. بنابراین ممکن است اگر صفحه ای با تن و تن پیوند روی آن قرار دارید ، نسبت به صفحه ای که پیوندهای کمی روی آن وجود دارد ، قدرت و تأثیر کمتری را ارسال می کند ، به همین دلیل برای انجام تمیز کردن فنر قطعاً هزینه پرداخت می شود در وب سایت خود صفحات زباله یا پیوندهای زباله را پاک کنید ، آنهایی که بازدیدکنندگان نمی خواهند ، موتورهای جستجو نمی خواهند ، و شما اهمیتی نمی دهید. پاک کردن این مسئله در واقع می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد. ما دیده ایم که در تعدادی از وب سایت ها که آنها معماری اطلاعات خود را تمیز کرده اند ، پیوندهای خود را فقط به مواردی که بیشترین اهمیت را دارند و صفحاتی که بیشترین اهمیت را دارند ، پایین آورده و سپس رتبه بندی را از همه وب سایت ها افزایش داده اند. انواع سیگنال ها ، سیگنال های مثبت ، سیگنال های تعامل کاربر ، سیگنال های لینک ، سیگنال های زمینه ای که به موتور در رتبه بهتر کمک می کنند.

ی. جریان پیوند داخلیمعروف به پیکرتراشی PR به ندرت موثر است و معمولاً فقط اثرات ملایمی دارد ... اما کمی از اتصال داخلی مناسب می تواند تا حد زیادی کمک کند.

سپس سرانجام ، می خواهم به این نکته اشاره کنم که آنچه قبلاً نامیده می شد - احتمالاً شما در جهان SEO آن را شنیده اید - پیکر رنک. این روشی بود که من می توانم بگویم از سال 2003 ، 2002 تا حدود 2008 ، 2009 ، این زندگی را داشت که در آن بحثهای صفحه ای درباره مجسمه سازی PageRank و همه این مثالها در مورد نحوه انجام آن و نرم افزارهایی که سایت شما را جستجو می کند و نشان می دهد وجود دارد. شما از سیستم پیکرتراشی ایده آل PageRank برای استفاده و صفحاتی که باید به آنها پیوند دهید یا نه.

هنگامی که PageRank الگوریتم غالب در سیستم رتبه بندی گوگل بود ، بله ، این مورد بود که مجسمه سازی PageRank می توانست تأثیر واقعی داشته باشد. این روزها ، این به طور چشمگیری کاهش می یابد. این به دلیل برخی از این اصول دیگر که ما در مورد آنها صحبت کردیم به طور کامل از بین نرفته است ، فقط داشتن پیوندهای زیادی در یک صفحه بدون هیچ دلیل خاصی به طور کلی بد است و می تواند اثرات مضر داشته باشد و داشتن چند مورد دقیق که دارای تأثیرات خوبی هستند. اما بیشتر اوقات ، پیوند داخلی ، بهینه سازی پیوند داخلی فراتر از یک نقطه خاص ، ارزش زیادی ندارد و ارزش افزوده زیادی ندارد.

اما کمی از آنچه من به عنوان پیوند داخلی مناسب می نامم ، همان چیزی است که ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد ، می تواند تا حد زیادی پیشرفت کند. به عنوان مثال ، اگر آن صفحات یا صفحات یتیم را دارید که به وضوح مرحله بعدی فرآیند هستند یا کاربران می خواهند و نمی توانند آنها را پیدا کنند یا موتورها نمی توانند آنها را از طریق ساختار پیوند پیدا کنند ، بد است. رفع آن می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد.

ساختارهای لینک داخلی ایده آل

بنابراین در حالت ایده آل ، در یک سیستم ساختار پیوند داخلی ، چیزی شبیه به این را می خواهید. این یک تصویر بسیار خشن در اینجا است. اما صفحه اصلی که شاید 100 پیوند روی صفحه های داخلی دارد. با یک پرش از آن ، شما 100 صفحه مختلف خود را از هرچه که هستید ، زیر مجموعه ها یا صفحات دسته بندی ، مکان هایی که می توانند افراد را در وب سایت شما عمیق تر پیدا کنند ، در اختیار دارید. سپس از هفتم

 

 




موضوع مطلب :


پنج شنبه 100 مرداد 7 :: 7:57 عصر ::  نویسنده : حامد

روش های سنتی اندازه گیری موفقیت یا عدم موفقیت در محتوا شکسته شده است. ما نمی توانیم فقط به معیارهایی مانند تعداد بازدید صفحه / بازدیدها یا نرخ گزاف اعتماد کنیم تا تعیین کنیم کاری که ما ایجاد می کنیم عملکرد خوبی داشته است.

جونا پرتی، بنیانگذار BuzzFeed ، می گوید: "اصلی ترین چیزی که ما با اخبار به دنبال آن هستیم تأثیر است نه ترافیک." یکی از راههایی که BuzzFeed در این امر تسلط دارد ، توسعه برنامه تجزیه و تحلیل اختصاصی آنها ، POUND است.

POUND BuzzFeed را قادر می سازد تا با توجه به محتوای آن ، دسترسی بالقوه یک داستان را پیش بینی کند ، درک کند که تبلیغات خاص چگونه بر اساس اشتراک و بازدید پایین دستی و آزمایشات A / B قدرتمند هستند - و این فقط چند نمونه است.

فقط به این دلیل که شما توانسته اید کره چشم بیشتری به محتوای خود وارد کنید ، به این معنی نیست که در واقع چیزی بدست آورده است. اگر چنین بود ، من فقط چند صد دلار می گرفتم و هر بار ترافیک StumbleUpon پرداختی را می خریدم.

بله ، من ترافیک ایجاد می کنم ، اما بعید است که من در رسیدن به برخی از اهداف تجاری واقعی خود نتیجه بگیرم. نه تنها این ، بلکه هیچ نشانی واقعی از این که آیا محتوای من نیاز بازدید کنندگان من را برآورده می کند ، ندارم.

نکته ترسناک این است که اکثر کمپین های بازاریابی محتوا از این طریق سنجیده می شوند. من جمله هایی مانند "اندازه گیری عملکرد جداگانه مطالب بسیار دشوار است" را خیلی زیاد می شنوم.

واقعیت این است که اندازه گیری کمپین های بازاریابی محتوا در سطح خرد بسیار آسان است - در بسیاری از اوقات مردم نمی خواهند آن را انجام دهند.

نامزدی بیش از ورودی ها

در هر کمپین بازاریابی محتوای تجاری که اجرا می کنید ، اندازه گیری باید هدف تجاری باشد. منظور من از این منظور این است که شما باید موفقیت کلی کمپین خود را بر اساس دستیابی به اهداف اصلی کسب و کار تعیین کنید.

اگر هدف اصلی کسب و کار شما تولید هر ماه 300 هدایت از محتوایی است که منتشر می کنید ، برای پیگیری این اطلاعات باید مکانیزم گزارش دهی داشته باشید.

در سطح خردتر ، می خواهید معیارهای تعامل را ردیابی و استفاده کنید تا بتوانید در دستیابی به اهداف تجاری خود تأثیر بگذارید. به نظر من ، تمام مبارزات محتوایی باید دارای گزارشی قوی و مبتنی بر تعامل باشند.

خواندن کل زمان

یکی از معیارهایی که Medium استفاده می کند ، که به نظر من ارزش بیشتری نسبت به بازدید از صفحه می دهد ، "خواندن کل زمان TTR است.

این یک معیار تجمعی است که تعداد کل دقیقه های صرف شده برای خواندن یک محتوا را کمی می کند. به عنوان مثال ، اگر من 10 بازدید کننده از یکی از مقاله های وبلاگ خود داشته باشم و هر کدام 1 دقیقه در خواندن مقاله بمانند ، کل زمان مطالعه 10 دقیقه خواهد بود.

ما هر تعامل کاربر را با هر پست اندازه گیری می کنیم. بیشتر این کارها با ضبط دوره ای موقعیت های پیمایش انجام می شود.

ما این داده ها را در انبار داده های خود لوله می کنیم ، جایی که پردازش آفلاین زمان صرف شده برای خواندن را جمع می کند (یا بهترین حدس ما از آن): وقتی خواننده شروع به خواندن می کند ، زمانی که مکث می کند و زمانی که کاملاً متوقف می شود ، نتیجه گیری می کنیم.

این روش به ما امکان می دهد تا دوره های کم تحرکی (مانند باز کردن پست در برگه دیگری ، راه رفتن با سگ یا بررسی تلفن) را اصلاح کنیم.

دلیل قدرتمندتر بودن این مورد فقط از نمایش صفحات این است که خوانندگان شما را در ارائه نمایشی دقیق تر از نمایان بودن خود در نظر می گیرد.

شما می توانید مقاله ای با 1000 بازدید از صفحه داشته باشید که TTR بیشتری نسبت به مقاله ای با 10،000 بازدید از صفحه داشته باشد.

عمق و زمان را در صفحه پیمایش کنید

یک معیار مرتبط و ساده تر برای دستیابی متوسط ??زمان حضور در صفحه است (موجود درGoogle Analytics ).میانگین زمان صرف شده در صفحه وب شما به طور کلی نشان می دهد که بازدید کنندگان شما چه مدت در صفحه می مانند.

ترکیب این مورد با "عمق پیمایش" (به عنوان مثال بازدیدکننده در چه صفحه ای پیمایش می کند) به ترسیم یک تصویر بهتر از میزان "درگیر شدن" بازدیدکنندگان کمک می کند. شما می توانید جواب موارد زیر را دریافت کنید:

·        "بازدید کنندگان من واقعاً چه مقدار از این مقاله را می خوانند؟"

·        "آیا طول محتوای من بازدید کنندگان را عقب می اندازد؟"

·        "آیا خوانندگان من مدت طولانی در صفحه باقی مانده اند؟"

 

داشتن پاسخ به این س questionsالات هنگام تعیین اینکه کدام نوع محتوا بیشتر مورد توجه بازدیدکنندگان شما قرار می گیرد ، بسیار مهم است.

آسانسور اجتماعی

معیار Social Lift BuzzFeed به ویژه یک روش خوب برای درک "ویروسی" بودن محتوای شما است (می توانید این موضوع را هنگام انتشار پستی در BuzzFeed مشاهده کنید. BuzzFeed  آسانسور اجتماعی" را به شرح زیر محاسبه می کند:

دیدگاه های اجتماعی: ترافیکی که از خارج BuzzFeed ایجاد می شود. به عنوان مثال ، ترافیک مراجعه ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی و غیره

 Seed Views ترافیکی که متعلق به سیستم عامل BuzzFeed است. به عنوان مثال، از حضور در اخبار BuzzFeed.

این یک معیار عالی است که وقتی ناشر پلتفرم هستید از آن استفاده می کنید زیرا به تفکیک ترافیکی که از خارج از املاک متعلق به شماست جدا می شود و بنابراین "پتانسیل ویروسی" آن را تعیین می کند.

روش هایی وجود دارد که می توانید از این نوع روش ها در کمپین های بازاریابی محتوای خود استفاده کنید (بدون اینکه یک ناشر بزرگ بشویدم) برای کمک به درک بهتر "پتانسیل ویروسی" آن.

 

یک محاسبه ساده می تواند شامل موارد زیر باشد:

 

((اشتراک های اجتماعی) / (بازدید از صفحه) 1+

از این آمار ساده می توان برای تعیین اینکه کدام محتوا در رسانه های اجتماعی عملکرد بهتری دارد استفاده کرد و در نتیجه این امکان را برای شما فراهم می کند که برای تبلیغات اجتماعی پولی ، محتوای خاصی را بر دیگران ارجح بگذارید.

هرچه امتیاز بالاتر باشد ، "پتانسیل ویروسی" آن نیز بالاتر است. این دقیقاً همان کاری است که BuzzFeed انجام می دهد تا بفهمد کدام محتوا را باید از همان مراحل اولیه وزن بیشتری به پشت سر بگذارد.

حتی می توانید با جایگزینی نمایش صفحات با TTR ، این مرحله را به مرحله بعدی برسانید تا نمای نماینده تری از تعامل با رفتار به اشتراک گذاری داشته باشید.

خط آخر

در کنار پیش بینی "پتانسیل ویروسی" و TTR ، می خواهید بدانید که محتوای شما در برابر خط اصلی شما چگونه عمل می کند. برای بیشتر مشاغل ، این دلیل اصلی ایجاد محتوا است.

این همیشه آسان نیست و بسیاری از افراد با جستجوی یک گلوله نقره ای که وجود ندارد این اشتباه را می گیرند. هر فرآیند فروش متفاوت است ، اما بیایید روند معمول ما را در HubSpot برای محصول CRM رایگان بررسی کنیم:

·        بازدید کننده از طریق جستجوی ارگانیک به محتوای وبلاگ ما می رسد.

·        بازدید کنندگان بر روی CTA در پست وبلاگ کلیک می کنند.

·        بازدید کننده در ازای آدرس ایمیل و سایر داده های خود ، پیشنهادی دروازه را بارگیری می کند.

·        Prospect به یک گردش کار پرتحرک تبدیل می شود.

·        Prospect به یک صفحه فرود BOFU می رود و در CRM ثبت نام می کند.

·        کاربر ثبت شده اعضای تیم خود را فعال و دعوت می کند.

این یک فرآیند ساده است ، اما ممکن است گاهی اوقات برای دستیابی به ارزش دلاری هر محتوای تولید شده ، روی حیله و تزویر باشد. برای انجام این کار ، باید درک کنید که یک بازدید کننده چه ارزشی دارد و این کار با کار عقب انداختن فرآیند انجام می شود.

اولین سوالی که باید پاسخ داده شود این است که "مقدار طول عمر LTV کاربر فعال شده چقدر است؟" به عبارت دیگر ، "این مشتری در طول زندگی خود چه مقدار با ما هزینه خواهد کرد؟"

برای مشاغل تجارت الکترونیکی ، باید بتوانید این اطلاعات را با تجزیه و تحلیل داده های فروش تاریخی به دست آورید تا میانگین سفارش را که شخص انجام می دهد ، درک کنید و این ضرب را در تعداد متوسط ??سفارشاتی که یک فرد با شما در طول زندگی خود انجام می دهد ، ضرب کنید.

برای اهداف این مثال، بگذارید بگوییم هر یک از کاربران فعال CRM ما LTV 100 دلار دارند. اکنون زمان آن است که از این رقم عقب بمانیم (تمام ارقام زیر نظری هستند)

 

سوال 1: "نرخ تبدیل فعال سازی CRM جدید از گردش کار (های) ایمیل ما چقدر است؟"

پاسخ 1: "5?"

سوال 2: "چند نفر پس از ورود به محتوای وبلاگ ، پیشنهادهای دروازه ما را بارگیری می کنند؟"

پاسخ 2: "3?"

دانستن این موضوع به من کمک می کند درمقابل هر بازدید کننده محتوای وبلاگ و همچنین هر سرب (شخصی که یک پیشنهاد دروازه را بارگیری می کند) مقدار پولی قرار دهم.

بگذارید بگوییم ما هر ماه 500000 بازدید کننده از محتوای وبلاگ خود ایجاد می کنیم.

با استفاده از میانگین نرخ تبدیل از بالا ، ما می توانیم 15000 مورد را به لیدهای ایمیل تبدیل کنیم.

از آنجا 750 نفر از آنها را به کاربران فعال CRM تبدیل می کنیم.

این را با LTV کاربر CRM ضرب کنید (100 دلار) و ما 75000 دلار دریافت خواهیم کرد (باز هم ، همه این ارقام فقط ساخته شده اند).

با استفاده از این رقم نهایی 75000 دلار ، ما می توانیم برای درک ارزش یک بازدید کننده محتوای وبلاگ خود به عقب عمل کنیم:

 ((75،000) / (500،000))

ارزش بازدید کننده تنها: 0.15 دلار

با استفاده از محاسبه زیر می توانیم همین کار را برای سرنخ های ایمیل انجام دهیم:

((75،000 دلار) / (15،000))

ارزش سرب فردی: 5.00 دلار

دانستن این ارقام به شما کمک می کند تا مقدار پایین هر یک از مطالب خود را تعیین کنید و همچنین رقم بازده ناخالص سرمایه (ROI) را محاسبه کنید.

بگذارید بگوییم یکی از پست های وبلاگ ما برای تشویق به ثبت نام CRM در حال ایجاد 500 پیام ایمیل جدید است.

بازگشت 2500 دلار را مشاهده خواهیم کرد. سپس می توانیم هزینه تولید آن پست وبلاگ را ارزیابی کنیم (فرض کنیم 6 ساعت با 100 دلار در ساعت - 600 دلار طول می کشد) تا رقم بازگشت سرمایه 316 درصد محاسبه شود.

ROI در ساده ترین شکل به صورت زیر محاسبه می شود:

(((($ بازگشت) - ($ سرمایه گذاری)) / ($ سرمایه گذاری)) * 100)

وقتی صحبت از عملکرد محتوا در سطح وسیع تری می شود ، لزوماً نیازی به پیروی از این اعداد و ارقام ندارید ، به ویژه هنگامی که فکر می کنید برخی از محتواها هدف اصلی تولید سرب را ندارند.

همانطور که گفته شد ، برای محتوایی که این هدف را دارد ، توجه به این منطقی است.

ارتباط بین تعامل و بازگشت سرمایه

تاکنون در مورد دو شکل اندازه گیری بسیار متفاوت صحبت کردم:

نامزدی

بازگشت سرمایه گذاری

آنچه شما می خواهید از آن اجتناب کنید ، واقعاً اندیشیدن درباره این موارد به عنوان متغیرهای جداگانه است.

معیارهای نرخ بازگشت سرمایه (به عنوان مثال ، نرخ تبدیل سرب) به شدت تحت تأثیر معیارهای تعامل ، مانند TTR هستند.

نکته اصلی این است که دقیقاً بفهمید کدام معیارهای تعامل بیشترین تأثیر را در بازگشت سرمایه شما دارند.

به این ترتیب می توانید از معیارهای تعامل استفاده کنید تا پایه آزمایشات بهینه سازی شما قرار گیرد تا بیشترین تأثیر را بر روی خط اصلی خود بگذارید.

بیایید سناریوی زیر را که در وبلاگ خودم با آن روبرو شدم به عنوان مثال ...

متوسط ??طول مطالب در وب سایت من حدود 5 است




موضوع مطلب :


دوشنبه 100 تیر 28 :: 10:7 عصر ::  نویسنده : حامد

جدا از پتانسیل رتبه بندی ، باید بدانید آن لینک چه ارزشی برای سایت شما به همراه خواهد داشت؟ آیا ترافیک بالقوه است؟ آیا ربط است؟ آیا اقتدار است؟ فقط کافی است گزینه های خود را بسنجید و تعیین کنید که واقعاً برای سایت شما چه ارزشی دارد.

دوم لیست های محلی هنوز خیلی خوب عمل می کنند. این استنادات مربوط به مشاغل محلی در مجموعه ای از سیستم عامل های مختلف وجود دارد و خدماتی مانند Moz Local     یا Yext     می توانند کمی سریعتر شما را فعال کنند. آنها تمایل دارند به گوگل نشان دهند که این کسب و کار واقعاً در محلی که می گوید قرار دارد. این اطلاعات دارای کسب و کار سازگار است.

 نام ، آدرس ، شماره تلفن ، شما آن را نامگذاری می کنید. اما موضوعی که در مورد آن اغلب معمولاً صحبت نمی شود این است که برخی از این لیست های محلی هرگز توسط Google     فهرست نمی شوند. اگر به آن فکر کنید ، Yellowpages.com احتمالاً روزانه هزاران لیست جدید را جمع می کند. چرا Google می خواهد همه این موارد را فهرست بندی کند؟

 

بنابراین اگر در حال انجام لیست های مشاغل هستید ، کاری قدیمی که سئوکاران محلی برای مدتی انجام می دهند ایجاد صفحه ای در سایت شما است که می گوید کجا می توانید ما را به صورت آنلاین پیدا کنید. برای کمک به Google در فهرست بندی شده به آن لیست های محلی پیوند دهید و به نوعی این اثر بومرنگ مانند را در سایت شما دارد. بنابراین امیدوارم که کمک کند. اگر این گیج کننده است ، می توانم در زیر توضیح دهم. فقط می خواستم آن را اضافه کنم زیرا به نظر من مهم است.

 

·        نام تجاری بدون پیوند ذکر شده است. یکی از ساده ترین راه های دریافت لینک این است که بدانید چه کسی نام تجاری یا شرکت شما را ذکر می کند و به آن پیوند نمی دهد. بیایید بگوییم این مقاله در مورد جذابیت شرکت های سئو منتشر کرده است و آنها از seorooz نام می برند و به ما پیوند ندارند. این یک راه آسان برای رسیدن به این جمله و گفتن است ، "سلام ، آیا شما با افزودن پیوند مخالف هستید؟ واقعاً مفید خواهد بود."

 

·        بازیابی پیوندهای خراب نیز یک روش واقعاً عالی برای به دست آوردن برخی از پیوندهای خود در مدت زمان کوتاه و بدون هیچ زحمتی است. این یعنی چی؟ این بدان معنی است که شما پیوندی از سایتی داشتید که اکنون صفحه شما در حال حاضر 404s است. بنابراین آنها افراد را برای یک صفحه خاص به سایت شما می فرستادند که شما از آن زمان به بعد آن را حذف کرده اید یا آن را به روز کرده اید. هر آنچه که ممکن است باشد، می خواهید مطمئن شوید که این پیوند خراب را در سایت خود 301 قرار داده اید تا این امر باعث شود مقامات به جای دیگری هدایت شوند. به هر حال قطعاً یک کار عالی است.

 

·        خبرنگاران از طریق این سرویس ایمیل هر گونه سوال یا اطلاعاتی را که به دنبال مقاله هستند به شما اطلاع می دهند. بنابراین نه تنها روابط عمومی عمومی خوبی است ، بلکه فرصتی عالی برای دریافت پیوند برای شما محسوب می شود. من دوست دارم به هر حال فکر کنم پیوند بیلدینگ واقعا خوب باشد. مثل روابط عمومی دیجیتال است. بنابراین این فقط آن را به سطح بعدی می برد.

 

·        ششم فقط عالی باش آرام باش. چیزهای عالی را حمایت کنید من تضمین می کنم هرکسی از شما تماشا می کند دارای خیریه محلی باورنکردنی یا سازمانهای غیرانتفاعی شگفت انگیزی در فضای شما است که می تواند از حمایت مالی ، هرچند بزرگ یا کوچک استفاده کند. اما این به شما فرصتی برای دریافت پیوند نیز می دهد. بنابراین چیزی که قطعاً باید در نظر بگیرید.

 

·        هفتم بپرسید / اطلاع رسانی کنید. سوال کردن مشکلی ندارد. اطلاع رسانی مشکلی ندارد ، مخصوصاً اگر به خوبی انجام شود. من می دانم که دسترسی به لینک سازی به طور کلی رپ بدی پیدا می کند زیرا نرخ پاسخ بسیار دردناکی پایین است. به نظر من به طور متوسط ??حدود 4 تا 7 درصد است که دردناک است. اما اگر در این مورد کمی استراتژیک باشید یا اگر با افرادی که در حال حاضر می شناسید ارتباط برقرار کنید ، می توانید این میزان را بالاتر ببرید. یک تن منابع در دسترس برای کمک به شما در انجام بهتر این کار وجود دارد ، بنابراین قطعاً این موارد را بررسی کنید. ما می توانیم به برخی از موارد زیر پیوند دهیم.

 

·        ما می شنویم که افراد زیادی در این مورد صحبت می کنند. وقتی نوبت به ایجاد لینک می رسد ، مانند این است که: "لینک سازی از بین رفته است. فقط محتوای عالی ایجاد کنید و افراد به طور طبیعی به شما پیوند می دهند. درخشان است." درخشان است ، اما من همچنین فکر می کنم که در مورد داشتن یک ترکیب سالم می توان حرفی زد. این ایده از ایجاد لینک و سپس کسب لینک وجود دارد. اما یک نقطه شیرین واقعاً عالی در وسط وجود دارد که در آن واقعاً بیشترین ضربه را به شما جلب می کند.

نباید ها

خیلی خوب. پس چه کاری نباید کرد آنچه نباید انجام شود ، دنیای لینک سازی امروز است ...

من متن لنگر خاص را نپرسید. همه این موارد بسیار ناخواسته به نظر می رسند. مرحوم اریک وارد در این باره صحبت کرد و طرفدار بزرگی برای هرگز درخواست متن لنگر بود. وی گفت: وب سایت ها باید از هر نظر مناسب باشند پیوند داده شوند. که طبیعی تر به نظر می رسد گوگل قصد دارد ارگانیک بودن آن را در نظر بگیرد و در طولانی مدت به سایت شما کمک می کند. بنابراین این بیشتر یک پیشنهاد است. این موارد دیگر قطعاً بزرگ نیستند.

دوم پیوندهایی را که از PageRank عبور می کنند خریداری یا فروش نکنید. می توانید پیوندهایی را بخرید یا بفروشید که پیگیری بدون پیگیری دارند ، که مشخص می کند این هزینه برای شما پرداخت می شود ، خواه تبلیغ باشد یا به آن اعتماد ندارید. بنابراین قطعاً به آنها نگاه می کنید و می فهمید که چگونه کار می کند.

 

·        لینک های مخفی ما قبلاً این کار را می کردیم ، پیوند مسخره سفید

روی زمینه سفید آنها کاملا مخفی بودند ، اما خزنده ها آنها را برمی داشتند. این کارو نکن این خیلی قدیمی است و دیگر کار نخواهد کرد. گوگل در درک این موارد بسیار هوشمندتر می شود.

 

·        چهارم پیوندهای دایرکتوری با کیفیت پایین. همان لینک های دایرکتوری با کیفیت پایین. ما کسانی را به یاد می آوریم که فقط بارها و لینکها و متن و یک لینک بیمه تصادفی خودکار در آنجا بود. شما می خواهید از آنها دور شوید.

 

·        پیوندهای گسترده در سایت نیز بسیار ناخواسته به نظر می رسند. در کل سایت ، چه پیوند پاورقی باشد چه پیوند ناوبری سطح بالا ، قطعاً نمی خواهید دنبال آن بروید. آنها می توانند واقعاً ناخواسته ظاهر شوند. از آن اجتناب کنید.

 

·        پیوندهایی را با متن پیوند لنگر بیش از حد بهینه شده ، به طور خاص ، می خواهید از آن اجتناب کنید. دوباره ، دقیقاً مثل هر یک از این موارد دیگر است. اسپم به نظر می رسد قرار نیست در درازمدت به شما کمک کند. باز هم ، ارزش آن به طور کلی چیست؟ بنابراین از آن اجتناب کنید.

 

·        سو Ab استفاده از پست های مهمان. قطعاً نمی خواهید این کار را انجام دهید. شما نمی خواهید فقط برای یک لینک پست مهمان کنید. با این حال ، همانطور که می دانم بسیاری دیگر در آنجا هستند ، از پست مهمان ارسال و ارائه ارزش مدافع بزرگی هستم. خواه پیوندی وجود داشته باشد یا نه ، فکر می کنم هنوز هم یک پست ارزش ارسال مهمان وجود دارد. بنابراین کلاً از شر آن خلاص نشوید ، اما قطعاً آن را برای فرصت های بالقوه ایجاد پیوند هدف قرار ندهید.

 

·        ابزارهای خودکار برای ایجاد پیوند در انواع وب سایت ها استفاده می شود. ScrapeBox یک بدنام است که می تواند لینک های نظر را در انواع وبلاگ ها ایجاد کند. شما نمی خواهید چنین کاری کنید.

 

·        طرح های پیوند ، شبکه های پیوند خصوصی و شبکه های وبلاگ خصوصی. اینجاست که واقعاً به مشکل برمی خورید. Google شما را به طور کامل جریمه یا از فهرست بندی شما خارج می کند. بسیار به نظر می رسد ، بسیار ناخواسته است ، و شما می خواهید از این کار جلوگیری کنید.

 

·        تبادل لینک. این همان مسیر تبادل لینک است ، جایی که در همان روز شما قبلاً وب سایتی را به یک تبادل لینک ارسال می کردید و تا وقتی که به آن پیوند ندهید ، آن پیوند را به شما نمی دهند. فوق العاده احمقانه این موارد دیگر کار نمی کنند ، اما فرصتهای زیادی برای شما وجود دارد که به طور طبیعی و معتبرتر پیوندهایی را به دست می آورید.

 

بنابراین امیدوارم ، این کمک می کند تا برخی از سردرگمی ها را از بین ببرد. یک سوال که دوست دارم از همه شما بپرسم این است: رد کردن یا رد نکردن؟ من مکالمات رفت و برگشتی را در هر دو طرف در این مورد شنیده ام. آیا پرونده disavow هنوز کار می کند؟ اینطور نیست؟ نظر شما چیست؟ لطفا در زیر نظرات را به من اطلاع دهید.

و در اخر اگه نیاز به خرید بک لینک دارید، می‌تونید به راحتی به سئو روز اعتماد کنید.

 

 

 

 




موضوع مطلب :


چهارشنبه 100 تیر 23 :: 3:30 عصر ::  نویسنده : حامد

 

شکی نیست که بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین برای موفقیت هر شغلی مهم نیست، فارغ از گذشته که مشاغل از تبلیغات سنتی استفاده می کردند، امروزه آنها به اندازه تبلیغات آنلاین موثر نیستند و این بسیاری از مشاغل را وادار به پذیرش تبلیغات آنلاین برای جلب نظر مشتریان کرده است. اگر می خواهید با مشتری ها ارتباط برقرار کنید و ایجاد ارتباط کنید، بازاریابی آنلاین راهی است که باید طی کنید. 

روزهایی که فهمیدن خواسته های مشتریان دشوار بود گذشته است. امروزه، با افزایش ابزارهایی مانند تجزیه و تحلیل و نرم افزار بازاریابی دیجیتال، حدس زدن، برآورد، رفتار مشتری و... تأمین آن بسیار آسان تر است. بازاریابی آنلاین این امکان را برای کسب و کارها فراهم کرده است که بتوانند بینش ارزشمندی را در ذهن مشتری به دست آورند.

هنگامی که به روش صحیح اجرا شود، بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد تا مشتریان خود را هدف قرار داده و به مشتریان خود برساند، مشتریان جدید را طبقه بندی کند، فروش را افزایش دهد و رشد پایدار را تجربه کند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال استفاده از اینترنت و دستگاه های الکترونیکی است تا تجارت شما را به مشتریان محلی و جدید خود چه در سطح محلی و چه در سطح بین المللی بشناساند. این وسیله ای برای تبلیغات است که از طریق سیستم عامل های دیجیتالی مانند شبکه های اجتماعی، ایمیل، برنامه های تلفن همراه، وب سایت ها و موتورهای جستجو انجام می شود.

دنیای دیجیتال امروز، بازاریابی عبارت است از ارتباط با مشتریان احتمالی شما در مکان مناسب و در زمان مورد نظر، فروش آنها با کالاها و خدمات مورد نیاز در زمان مناسب. این بدان معناست که شما باید آنها را در جایی که بیشتر وقت خود را می گذرانند و در این صورت اینترنت است، هدف قرار دهید.

 بازاریابی دیجیتال طیف وسیعی از فعالیت های بازاریابی را شامل می شود: بازاریابی محتوا، بازاریابی از طریق ایمیل، بهینه سازی موتور جستجو، بازاریابی موبایل و موارد دیگر.

همانطور که گفته شد، در زیر لیستی از ترفندهای بازاریابی دیجیتال را که توسط همه مارک های تجاری معروف در جهان استفاده شده است، گردآوری کرده ایم:

1. سئو و بازاریابی محتوا را با هم ترکیب کنید.

سئو قبلاً تابعی از کدگذاری بود. امروز، بیشتر معیارهای موجود در الگوریتم گوگل و مربوط به محتوا و مشارکت کسب شده از طریق توزیع محتوای عالی است. استفاده از انواع مختلف محتوا (تصویری، متنی، ویدئویی، اینفوگرافیک، صوتی و غیره) بسیار بهتر از استفاده از یک نوع محتوا است.

محتوای بیشتر: همانطور که مشاغل بیشتری از بازاریابی محتوا استقبال می کنند، رقابت همچنان سخت تر می شود. هر کاری که آنلاین انجام می دهید غرق در سر و صدا و اضافه اطلاعات است. اگر سئو باشد، بسیاری از مشاغل در حال انجام آن هستند.

محتوای خوب و اصلی تولید کنید. بسیاری از افراد این کار را انجام می دهند. بنابراین، برای غلبه بر آنها، باید محتوای بهتر و بیشتری منتشر کنید. طبق داده های HubSpot  ، انتشار حداقل یک بار در هفته برای ROI بسیار مهم است و هنگامی که کمتر منتشر می کنید، ROI افت چشمگیری دارد. با این حال، این در مورد کمیت یا کیفیت نیست، بلکه ترکیبی ایده آل از هر دو است.

محتوای ارزشمند: محتوا باید سرگرم کننده، آموزنده باشد یا باعث شود خواننده چیزی را احساس کند. محتوای ارزشمند اشتراک در ایمیل، اشتراک گذاری نظرات و سایر اقداماتی را که به ROI کمک می کنند تشویق می کند.

محتوای اصلی: محتوا می تواند صوتی، تصویری یا متنی باشد اما وقتی تصمیم به استفاده از یک یا همه این محتوای دیجیتالی دارید، از خوب و اصلی بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر خودتان نمی توانید محتوای منحصر به فرد، جذاب و خوبی ایجاد کنید، می توانید یک متخصص استخدام کنید تا برای وب سایت و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود محتوا ایجاد کند. اینجاست که شما به یک طرح قدرتمند بازاریابی محتوا مانند قبل نیاز خواهید داشت.

محتوای مناسب: شما باید محتوای مناسب برای هر مرحله از فرآیند تبدیل را تولید کنید (و معیارهای شما باید هدف شما را با هر یک از مطالب مطابقت دهند).

دانستن اینکه یک بازدید کننده در فرایند تبدیل کجاست، همیشه آسان نیست، اما اگر در زمینه کد نویسی محتوا کار خوبی انجام داده اید (استفاده از کدهای رهگیری، بنابراین می دانید چه نوع محتوایی آنها را به بازدید از سایت شما سوق می دهد) و از ابزارهایی استفاده کنید که به شما امکان می دهد تا جایی که بازدیدکنندگان قبلاً بوده اند ردیابی کنید، می توانید حدس بزنید که به چه محتوایی نیاز دارند با ارائه محتوای مناسب در زمان مناسب، به احتمال زیاد بازدیدکنندگان را تبدیل خواهید کرد.

2. در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید.

آنلاین دیده شدن رمز موفقیت هر کسب و کار است. به خصوص در دنیای امروز که تقریباً همه مشاغل دیجیتالی شده اند. این یکی از راه های متمایز شدن از بین جمعیت است. به همین دلیل، شما باید حضور آنلاین خود را در شبکه های رسانه های اجتماعی مطرح ایجاد کنید.

 توجه داشته باشید که شبکه های اجتماعی زیادی در دسترس است اما شما باید شناسایی کنید که مشتریان بیشتر وقت خود را در کجا سپری می کنند و آنها را در آنجا هدف قرار دهید. کسانی که مربوط به تجارت و چشم انداز شما هستند را انتخاب کنید و حضور آنلاین خود را در آنجا ایجاد کنید.

3. وب سایت خود را موبایل بهینه کنید.

برای اطمینان از اینکه تلفن همراه شما دوستانه است، وب سایت و شبکه های رسانه های اجتماعی شما در رایانه های رومیزی و دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی هستند. در حال حاضر مشتریان از تلفن های هوشمند و تبلت ها برای دسترسی به وب استفاده می کنند. بنابراین، دسترسی به وب سایت و محتوای خود در همه اندازه صفحه نمایش برای کاربران بسیار مهم است.

4- از ابزارهای مناسب استفاده کنید.

بازاریابی دیجیتال ادغام استراتژی های مختلفی است که با هدف کانال های زیادی مانند SEO ، PPC، رسانه های اجتماعی و غیره انجام می شود. برای اطمینان از داشتن آمیخته بازاریابی یکپارچه، به ابزارهای بازاریابی دیجیتال مناسب برای کمک به شما در انجام فعالیت های مثر نیاز دارید. شما همچنین باید در استفاده از آنها و استفاده از بینش ها در زمینه مناسب تخصص پیدا کنید.

5. در طراحی بسیار جذاب باشید.

طراحی بسیاری از موارد موفقیت در بازاریابی دیجیتال را زیر پا می گذارد. خواه در حال طراحی وب سایت، صفحه فرود یا ایجاد تصویر برای وب سایت، تبلیغ یا اینفوگرافیک خود باشید. باید مهارت های طراحی خوبی داشته باشید.

 

Canva:ابزاری عالی برای ایجاد تصاویر رسانه های اجتماعی است که آیا شما برای پروفایل خود به آن نیاز دارید یا به عنوان تصویری که در پست قرار دارد. یکی از جنبه های Canva که من خیلی دوست دارم، الگوهایی هستند که به طراحی تصاویر با ظاهر عالی کمک می کنند حتی اگر از طرح و چگونگی ترکیب فونت ها چیزی نمی دانید. آنها دائماً برای کمک به شما تصاویر و ابزارهای جدیدی مانند الگوهای اینفوگرافیک را اضافه می کنند.

 Photoshop :گران است، اما فتوشاپ ابزاری عالی برای طراحی است. استفاده از فتوشاپ قبلاً دشوارتر بود، اما اکنون تعداد زیادی آموزش در یوتیوب یا سایت های دیگر مانند l24 وجود دارد که می توانید آموزش ببینید.

Kuler: اگر مخلوط کردن رنگ، کار شما نیست، پس Adobe Color برای شما مناسب است. این به شما امکان می دهد یک تصویر وارد کنید و رنگ ها را استفاده کنید یا می توانید برای بدست آوردن رنگ هایی که به خوبی با آن هماهنگ می شوند، رنگی را انتخاب کنید.

6. یک لیست ایمیل ایجاد کنید.

این کار باید از ابتدای کار شما انجام شود. اگر در مرحله راه اندازی هستید، هنگام برنامه ریزی باید یک لیست ایمیل تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که ایمیل های افراد را در جایی جمع می کنید که هرگونه به روزرسانی و پیشرفت کار خود را برای آنها ارسال می کنید. برای آنها اطلاعات مفیدی ارسال کنید اما از اسپم کردن آنها خودداری کنید.

7. صرف تبلیغات دیجیتال کنید.

تبلیغات آنلاین، از جمله کمپین های PPC (پرداخت به ازای هر کلیک)، تبلیغات گوگل و ماکروسافت تبلیغات رسانه های اجتماعی در سیستم عامل هایی مانند Facebook ، Instagram ، LinkedIn و Twitter و تبلیغات موبایل برای حمایت از موفقیت در بازاریابی دیجیتال بسیار مناسب هستند.

8- از اینفوگرافی استفاده کنید.

مردم اینفوگرافی را دوست دارند زیرا جذاب هستند. توجه داشته باشید که مغز ما می تواند تصاویر را سریعتر از متن پردازش کند. یک عکس هزار کلمه ارزش دارد و مردم بیشتر از متن آنها را به اشتراک می گذارند.

9. تجزیه و تحلیل خود را از نزدیک تماشا کنید.

تقریباً انتهای دیگر طیف خلاقیت تجزیه و تحلیل است، اما این دقیقاً ترکیبی است که شما برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال نیاز دارید. Google Analytics برای درک عناصر مهم وب سایت شما و نحوه بازدید بازدید کنندگان از طریق آن بسیار مناسب است. اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه از Google Analytics اطلاعات کسب کنید، می توانید از Google Data Studio استفاده کنید.

برای تجزیه و تحلیل خارج از Google Analytics، تعدادی ابزار عالی وجود دارد. می توانید از تجزیه و تحلیل های جداگانه از هر شبکه اجتماعی استفاده کنید.

10. ادغام استراتژی ها و مبارزات در سراسر کانال ها

ادغام در این تاکتیک ها می تواند واقعاً چالش برانگیز باشد، به ویژه در یک شرکت بزرگتر که تیم های مختلف ممکن است سیستم عامل های مختلف را مدیریت کنند یا آژانس های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ مختلف جنبه های مختلف بازاریابی مانند بازاریابی محتوا، پرداختی و اجتماعی را مدیریت کنند. اما، باید یکپارچه شوید تا به موفقیت واقعی در بازاریابی دیجیتال دست پیدا کنید. بخش عمده ای از تبدیل فرکانس است و اگر تلاش ها هماهنگ نشوند ، فرکانس شما را از دست می دهید.

برنامه ریزی استراتژیک

اولین قدم برای ادغام، داشتن یک برنامه استراتژیک است. این هماهنگی از عناصر استراتژیک مانند پیام رسانی ناشی می شود، اما حتی عناصری مانند ماموریت و اهداف با ایجاد چتری که تیم ها در آن پست ها، اینفوگرافی ها و معیارهای ارزیابی آنها را ایجاد می کنند، به یکپارچه سازی تلاش ها کمک می کنند.

جلسات خلاقانه

گرد هم آوردن همه مهم است. هر کس باید وقت داشته باشد تا عناصری را که روی آنها کار می کنند به اشتراک بگذارد و از گروه در مورد راه های تلاش ویژه در چندین سیستم عامل و تلاش خلاقانه اطلاعاتی کسب کند.

داشتن راهنمای سبک یک امر ضروری است. در راهنمای سبک ، پالت رنگ، قلم ها و تغییرات تأیید شده را لیست کنید تا در تلاشهای بازاریابی شما (از جمله تبلیغات سنتی) سازگاری داشته باشد. کپی از اندازه ها و انواع مختلف آرم، تصاویر تیم رهبری و سایر عناصر گرافیکی ممکن است بخشی از راهنمای سبک باشد.

یک طرح جامع

لازم است یک فرد مسئول موفقیت در بازاریابی دیجیتال وجود داشته باشد و این شخص کلید هماهنگی تلاشها در بین تیمها باشد. بعضی از سازمان ها فرآیند تأیید دارند که فرد برتر باید همه چیز را قبل از شروع به کار تأیید کند.

 من زیاد طرفدار این روش نیستم زیرا می تواند روند کار را کند کند و برخلاف تبلیغات سنتی ، رسانه های دیجیتال رودخانه ای با جریان سریع است که در آن قرار دادن سد باعث می شود جریان به عقب برگردد و باعث جمع شدن مقدار زیادی لکه می شود و jetsam که هم بوی بد دارد و هم بیشتر خط لوله را مسدود می کند.

یک استراتژی بهتر این است که از یک تقویم اصلی دیجیتال یا یک دستگاه دیگر، مانند یک برنامه استفاده کنید، به همه اجازه دهید آنچه را که روی آن کار می کنند، دارایی هایی که قصد استفاده از آنها را دارند و چه زمانی تلاش خلاقانه ادامه خواهد داد. اما ارسال طرح کافی نیست، اما باید از همه بخواهید که این تقویم اصلی را هر روز بررسی کنند تا ببینند برنامه های آنها در کجای برنامه های موجود قرار دارد.

به عنوان مثال ، استفاده مجدد از یک گرافیک ایجاد شده توسط تیم دیگر نه تنها باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود، بلکه تصویری ایجاد می کند که به مصرف کنندگان (مشتریان و مشتریان بالقوه) کمک می کند تا این دو تلاش را مرتبط کنند و فرکانس را افزایش می دهد.

 

 




موضوع مطلب :


پنج شنبه 100 تیر 10 :: 3:15 عصر ::  نویسنده : حامد

این تعاریف اندکی متفاوت است ، اما اصل یکسان است. یک استراتژی با اندازه یا کاربرد محدود نمی شود بلکه با برنامه ریزی و اثربخشی ارتقا می یابد.

بیایید صادق باشیم ، کلمه "استراتژی" اصطلاحی است که همیشه در فرهنگ لغت انگلیسی (یا صنعت ما) به همین روش استفاده نمی شود.

 از طرف دیگر ، تاکتیک ها می توانند منزوی شوند یا به عنوان مولفه های هایی در استراتژی شما عمل کنند. آنها اعمالی هستند که شما می توانید آنها را بعنوان یک گام در برنامه انجام دهید یا بصورت مستقل و معمولاً با منابع محدود مورد استفاده قرار می گیرید.

برای برخی این ساده است ، اما برای برخی دیگر که تازه وارد بازاریابی می شوند یا به طور سنتی بر روی کار تاکتیکی متمرکز هستند ، یک استراتژی می تواند یک مفهوم دشوار باشد که نیاز به تمرین دارد. شاید درک هدف کلیدی در تقسیم این اصطلاحات باشد. بیایید این را امتحان کنیم:

"هدف از یک استراتژی شناسایی اهداف و ایجاد یک برنامه حمله برای دستیابی به این اهداف است. هدف از تاکتیک ها برای اهداف کوچکتر است که می تواند چیزی بزرگتر را تغذیه کند."

لطفاً قبل از ادامه مطلب ، توجه داشته باشید: این مقاله کاهش ارزش تاکتیک ها نسبت به استراتژی نیست علی رغم نقل قول هدف من الهام بخشیدن از اندیشه ای است که می تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک SEO مدرن موثرتر باشید و احتمالاً یک استراتژی را در نظر بگیرید که قبلاً در آن کار نکرده اید.

تشبیه نظامی

به نظر من تشبیهات در توصیف مفاهیم والا بسیار کمک می کند. من می توانم به راحتی با یک مثال فوتبالی یا قانونی همراه شوم ، اما یک مثال نظامی ممکن است قابل مقایسه با آنچه در بازاریابی انجام می دهیم باشد. و چون مخاطب خود را می شناسم ، تصمیم گرفتم با جنگ ستارگان بروم.

امپراتوری کهکشانی فکر می کرد آنها می توانند با ترس و زور و وحشی کهکشان را تسخیر کنند. آنها برنامه هایی را برای یک ایستگاه فضایی با قدرت آتش به اندازه کافی قوی برای از بین بردن یک سیاره تهیه کردند.

به فرماندهی فرماندار تارکین ، ستاره مرگ ایجاد شد. آنها ستاره مرگ کامل را در سیاره خانه آلدران پرنسس لیا آزمایش کردند که باعث لرزیدن اوبی وان کنوبی شد.

با این حال ، شورشیان یک ضد استراتژی را تنظیم کردند. با تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به یک نقص عمدی طراحی ، و تهیه طرحی با امواج گردان های کوچک ، کشتی های شورشی از هدف عبور می کردند.

آنها در موجهای طراحی شده با هم کار می کنند تا به طور مساوی در طول این کارزار دفاع و حمله کنند.

همانطور که آن صحنه در پایان جنگ ستارگان اساسی بود ، با این وجود یک استراتژی است (البته کوچک).

سردرگمی استراتژی ها در مقابل تاکتیک ها - یک مثال در دنیای واقعی

برای اینکه این موضوع کمی بیشتر به SEO مرتبط شود ، در اینجا ایمیلی است که مشتری احتمالی با من به اشتراک گذاشته است. آنها پس از دریافت این آژانس از آژانس فعلی خود به دنبال آژانس جدید بودند:

من به چند چیز که در اینجا نوشته شده اعتراض دارم. ارسال مهمان یک تاکتیک است نه یک استراتژی. در اینجا هیچ برنامه ای وجود ندارد ، فقط یک اقدام است. هرگز یک هدف قابل اندازه گیری یا دستیابی روشن نمی شود.

ما باید بهتر کار انجام دهیم. * تلنگر میز *

فروش استراتژی سئو

خواه یک آژانس ، مشاور یا شرکت داخلی باشید ، خرید برای یک استراتژی سئو می تواند چالش برانگیز باشد.

SEO ها معمولاً با اهداف از پیش تعیین شده خود به پشتیبانی چندین بخش مختلف (به عنوان مثال توسعه دهندگان ، نویسندگان تبلیغات ، مدیران مشاغل و غیره) متکی هستند. برای افزودن پیچیدگی بیشتر ، SEO را وارد کنید.

 

قبل از شروع کار SEO خود ، اغلب یک استراتژی بازاریابی از بالا به پایین پخته شده است که ممکن است در میدان جنگی که دسترسی به آن مجاز نیست ، فرصتی پیدا کنید.

این بی احتیاطی است که شما تصور کنید می توانید وارد هر شرکت مستقر شوید و استراتژی خود را به دامان خود بیاندازید و انتظار داشته باشید که آنها این برنامه را با بی توجهی به برنامه های موجود ، سیاست ها و کارنامه قانونی دنبال کنند. صادقانه بگویم ، این ممکن است سریعترین راه اخراج شدن و نشان دادن همخوانی شما با اهداف تجاری موجود نباشد.

در عوض ، شما باید زمینه های فرصت خود را پیدا کنید که با اهداف تجاری شرکت کار می کند ، نه بر خلاف آنها. بازاریابان موثر سعی نمی کنند که یک میخ مربع در یک سوراخ گرد باشند. بازیکنان ، کتاب های موجود ، سیلوها و شکاف های موجود را بشناسید.

این در مورد بله مرد بودن نیست. این در مورد بهترین بازی دستی است که به شما داده می شود. به سادگی نمی توانید یک استراتژی را با موفقیت بفروشید تا زمانی که بدانید استراتژی شما در کجا مناسب است و از اهداف فعلی کسب و کار پشتیبانی می کند.

قبل از شروع نقشه برداری از استراتژی

اگر من کار خود را انجام داده ام ، شما مشتاق هستید که قلم را روی کاغذ بگذارید ، اما هنوز کار حفاری دارید. بیل خود را بگیرید.

بعضی از افراد برای طراحی نقشه ها به صورت غیرخطی مناسب ترند. اگر در حال نوشتن مطلبی هستم ، خواه یک مقاله باشد یا یک قطعه موسیقی ، در هنگام تحریک الهام ، در سراسر قطعه به عقب و جلو می پردازم. اما برای سایرین که فکر ساده تر و دیوانگی کمتری دارند ، مراجعه به ملاحظات و خصوصیات ممکن است مفید باشد.

نقشه ذهنی را وارد کنید. به زبان ساده ، نقشه ذهنی نمایش تصویری مفاهیم و ارتباطات است. همانطور که در اینجا تعریف شده است ، این یک ابزار تفکر بصری است که به ساختاردهی اطلاعات کمک می کند و به شما در تجزیه و تحلیل بهتر ، درک ، ترکیب ، یادآوری و تولید ایده های جدید کمک می کند.

این اسکچ پد شماست. تمام ایده ها ، مفاهیم و روابطی را که احتمالاً فکر می کنید یادداشت کنید.

این سند را به عنوان یک ارتباط زنده بین خود تصور کنیدمشتری یا رئیس خود را. این سندی است که باید مرتباً به آن مراجعه کنید.

همه احزاب را در یک صفحه و در یک راستا نگه می دارد.

من توصیه می کنم آن را در یک پلت فرم مشترک به اشتراک بگذارید تا به روزرسانی ها بین همه بینندگان به اشتراک گذاشته شود بدون اینکه دائماً نسخه های جدید ارسال شود (هیچ چیز سریعتر از مشکلات "نسخه سازی" زندگی را از بین نمی برد)

در نقشه ذهنی شما مواردی که باید در نظر بگیرید کم نیست. در اینجا چند مورد مشترک از تجربه من آورده شده است:

·        جزئیات جدول زمانی

·        جزئیات مربوط به صنعت یا کانالهای مختلف

·        سایر آموخته های بازاریابی

·        جزئیات مشتری / بازدید کننده

·        جمعیت شناسی و روانشناسی

·        جزئیات سفر مشتری

·        جزئیات رقابتی

·        جزئیات تقاضای محصول

·        قابلیت مشاهده فعلی

·        همکاران بازاریاب من ، این لیست کاملی نیست. تمام اطلاعاتی را که برای شما معنی دار هستند جمع آوری کنید.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :